Η κατασκευή ενός πανομοιότυπου αντιγράφου της θρυλικής Bentley Blower του 1929 αποτελεί ένα μεγάλο στοίχημα για την βρετανική εταιρία καθώς πρακτικά θα απαιτηθεί η σχεδόν εξολοκλήρου κατασκευή όλου του αυτοκινήτου και των εξαρτημάτων του από το μηδέν με χειροποίητες μεθόδους και με περιορισμένα σωσμένα αρχεία προδιαγραφών.
Η δοκιμή του μηχανικά υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα των 4.5 λίτρων δεν ήταν κάτι απλό καθώς έπρεπε να φτιαχτεί πρώτα μια βάση για το δυναμόμετρο η οποία θα εξομοίωνε το μπροστινό μέρος του σασί της Blower.
Δημιουργήθηκε μάλιστα ειδικό λογισμικό για τη μονάδα του δυναμόμετρου ώστε να προσαρμόζεται στις ιδιαιτερότητες ενός τόσο παλιού σε φιλοσοφία κινητήρα. Το ίδιο δυναμόμετρο θα χρησιμοποιηθεί για την μέτρηση και τη ρύθμιση των κινητήρων και των 12 Blower Continuation Series που θα κατασκευαστούν. Η διαδικασία προβλέπει την δοκιμή για 20 ώρες σε συνθήκες που θα ξεκινούν από το ρελαντί έως τις 3.500 rpm ενώ στη συνέχεια ο κινητήρας θα δοκιμαστεί σε πλήρες φορτίο.
Υπολογίζεται πως η απόδοσή του θα αγγίξει τους 240 ίππους ενώ όπως και ο πρότυπος κινητήρας ο σημερινός 4.5 έχει μηχανικό υπερσυμπιεστή της Amherst Villiers, αλουμινένια έμβολα, διπλά μπουζί και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και επικεφαλής εκκεντροφόρο.
Ο σχεδιασμός του προγράμματος της Blower Continuation προβλέπει και την δοκιμή του ολοκληρωμένου αυτοκινήτου σε πίστα για περίπου 8.000 χιλιόμετρα τα οποία αντιστοιχούν σε σχεδόν 35.000 χιλιόμετρα χρήσης σε κανονικές συνθήκες στο δρόμο. Οι δυναμικές δοκιμές θα είναι κατάλληλα διαμορφωμένες ώστε να εξομοιώνουν συνθήκες ανάλογες με αυτές των αγώνων αντοχής Mille Miglia και Πεκίκο-Παρίσι του παρελθόντος. Μετά την ολοκλήρωσή του το πρωτότυπο της Blower Continuation θα επιδειχθεί πρώτα στους 12 πελάτες της Bentley που θα αποκτήσουν τα αντίστοιχα σύγχρονα αντίγραφα και στην συνέχεια θα γίνει η παρουσίαση στο κοινό.