ο όνομα προέρχεται από τη λίμνη Bacalar του Μεξικό και πρόκειται για μια εξολοκλήρου χειροποίητη δημιουργία του τμήματος Mulliner με την Bentely να έχει ανακοινώσει την κατασκευή μόλις 12 αντιτύπων, τα οποία βέβαια έχουν ήδη προπωληθεί.
Αναμφίβολα ένα από τα πλέον χαρακτηριστικά στοιχεία της Bacalar αφορά τον δυναμισμό που αποπνέει η εμφάνιση. Το εμπρός μέρος έχει πιο ακονισμένες λεπτομέρειες και σαφώς πιο επιθετικές και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα. Αντίστοιχα τονισμένοι είναι οι θόλοι στους οποίους φιλοξενούνται οι μεγάλοι τροχοί 22 ιντσών με τους εμπρός θόλους να έχουν ενσωματωμένους αεραγωγούς την στιγμή που το πίσω μετατρόχιο είναι 20 χιλ. αυξημένο σε σχέση με την Continental GT.
Η Bacalar είναι το δεύτερο διθέσιο αυτοκίνητο της Bentley από το 1930 και φυσικά είναι εξοπλισμένη με την κορυφαία έκφραση πολυτέλειας και τεχνολογίας που διαθέτει αυτή τη στιγμή η Bentley. Σε αντίθεση με το πρωτότυπο EXP 100 GT που είχε παρουσιαστεί ως ένα ηλεκτρικό μοντέλο με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες και συνολική απόδοση 1350 ίππων η Bacalar βασίζει το δυναμισμό της σε έναν W12 twin turbo βενζινοκινητήρα 6.0 λίτρων που 659 ίππους και 91,7 χλγμ ροπής τα οποία μεταφέρονται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων.
Φυσικά το αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο με 48-volt σύστημα το οποίο τροφοδοτεί και το σύστημα ενεργητικής ανάρτησης Dynamic Ride System το οποίο συνδυάζει κορυφαία δυναμικά χαρακτηριστικά με την άνεση που ταιριάζει σε μια πολυτελή λιμουζίνα.,