Στο πλαίσιο της συμμετοχής της σε μια μελέτη με την ονομασία Octopus με 15 εταιρίες που εξειδικεύονται στο χώρο της τεχνολογίας η Bentley ερευνά κάθε δυνατή λύση για τη δημιουργία ηλεκτρικών συστημάτων με μέγιστη αποδοτικότητα και ελάχιστη επιβάρυνση του περιβάλλοντος.
Μεταξύ των συνεργατών της είναι και η εταιρία Advanced Electric Machines η οποία αυτή τη στιγμή πειραματίζεται με νέα υλικά για την κατασκευή ηλεκτρικών μονάδων. Στόχος είναι η αποφυγή χρήσης εξωτικών υλικών όπως το νεοδύμιο (ένα σπάνιο χημικό στοιχείο) το οποίο χρησιμοποιείται σήμερα ευρέως στους ηλεκτροκινητήρες μονίμου μαγνήτη. Επιπλέον εξετάζεται η πιθανότητα αντικατάστασης το χαλκού με αλουμίνιο το οποίο είναι ελαφρύτερο αλλά και πιο εύκολο να ανακυκλωθεί. Το ζητούμενο προκειμένου αυτό να γίνει εφικτό είναι να βρεθεί τρόπος ώστε οι καλωδιώσεις από αλουμίνιο να προσφέρουν παραπλήσια αγωγιμότητα με αυτές από χαλκό.
Επιπλέον σε πειραματικούς κινητήρες που έχουν κατασκευαστεί στο πλαίσιο της έρευνας Octopus η κεντρική μονάδα ελέγχου του ηλεκτρικού κυκλώματος έχει ενσωματωθεί στον ηλεκτροκινητήρα για μείωση του όγκου και ευκολότερη τοποθέτησή του σε διάφορα οχήματα αλλά και με ελάχιστες υποχωρήσεις σε χωροταξικό επίπεδο.
Η Bentley σχεδιάζει να έχει μια υβριδική έκδοση για κάθε μοντέλο της μέχρι το 2023 και ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο μέχρι το 2026. Μέχρι τότε η έρευνα Octopus είναι πολύ πιθανό να της έχει δώσει απαντήσεις και λύσεις σε καίρια ζητήματα ώστε να δημιουργήσει μια ηλεκτρική μονάδα που θα συνδυάζει την αξιοπιστία, την υψηλή απόδοση και βέλτιστη ενεργειακή υπό το πρίσμα μιας ευρύτερα φιλικής προς το περιβάλλον τεχνολογίας.