Σύμφωνα με το πρακτορείο Bloomberg, η εταιρεία και οι προμηθευτές της είχαν μεταβιβάσει την ανάπτυξη και την κατασκευή τμήματος του software του 737 Max σε εξωτερικούς συνεργάτες, που απασχολούσαν προσωρινούς εργαζόμενους
Όπως αναφέρεται, η εταιρεία και οι προμηθευτές της είχαν μεταβιβάσει την ανάπτυξη και την κατασκευή τμήματος του software του 737 Max σε εξωτερικούς συνεργάτες, που απασχολούσαν προσωρινούς εργαζόμενους
Κατά τη διάρκεια των ερευνών του αμερικανικού υπουργείου Δικαιοσύνης για τα ηλεκτρονικά συστήματα των αεροσκαφών 737 Max και 787 Dreamliner της Boeing, προκύπτει πως υπάρχουν ακόμη πολλές ακόμη αστοχίες στον εσωτερικό σχεδιασμό της γραμμής παραγωγής του κατασκευαστή, που σχετίζονται με την ανάθεση του σχεδιασμού και συναρμολόγησης των ηλεκτρονικών συστημάτων τους από εξωτερικούς συνεργάτες (outsourcing), που απασχολούσαν άπειρους και προσωρινούς εργαζομένους.
Όπως αναφέρεται στο πρακτορείο Bloomberg, η εταιρεία και οι προμηθευτές της είχαν μεταβιβάσει την ανάπτυξη και την κατασκευή τμήματος του software του 737 Max σε εξωτερικούς συνεργάτες, που απασχολούσαν προσωρινούς εργαζόμενους. Αυτοί οι εργαζόμενοι με σχέση ορισμένου χρόνου, στην πλειονότητά τους μόλις αποφοιτήσαντες από τα πανεπιστήμια, είχαν προσληφθεί για συγκεκριμένο χρόνο από τις συνεργαζόμενες εταιρείες πληροφορικής HCL Technologies και Cyient Ltd στην Ινδία.
Πολλοί από αυτούς τους εργαζόμενους αμείβονταν με μόλις 9 δολάρια, όπως τονίζουν στο Bloomberg ειδικοί μηχανικοί. Όπως ανέφερε ο πρώην μηχανικός της Boeing Ρικ Λούντκε, που ήταν υπεύθυνος για τους ελέγχους πτήσεων, η μεταβίβαση των εργασιών αυτών σε τρίτους και εξωτερικούς συνεργάτες είχε στόχο τη μείωση του κόστους.
Το ελαττωματικό ηλεκτρονικό κύκλωμα του Boeing 737 Max ενοχοποιείται για τις δύο πολύνεκρες πτώσεις, που στοίχισαν τη ζωή σε 346 ανθρώπους, τον Οκτώβριο του 2018 και τον φετινό Μάρτιο. Ο συγκεκριμένος τύπος αεροσκαφών παραμένει καθηλωμένος στο έδαφος μετά το δυστύχημα του Μαρτίου, προκαλώντας απώλειες ενός δισ. δολαρίων στο πρώτο τρίμηνο στην Boeing.
Όπως τονίζει ο πρώην μηχανικός πληροφορικής της εταιρείας Μαρκ Ράμπιν, το εξειδικευμένο και πολύπειρο προσωπικό δεν ήταν πλέον απαραίτητο στην εταιρεία. Ο ίδιος προσθέτει πως ο κώδικας του συστήματος δεν ήταν σωστός και συχνά έπρεπε να γίνονται τροποποιήσεις και ρυθμίσεις. Οι προγραμματιστές της HLC εργάζονταν πάνω σε συγκεκριμένες κατευθύνσεις που τους έδιναν οι μηχανικοί της Boeing.
Εκπρόσωπος της Boeing δήλωσε στο Bloomberg πως η ασφάλεια παραμένει κύριος στόχος της εταιρείας, ακόμη κι όταν μοιράζεται τη δουλειά με εξωτερικούς συνεργάτες.