Μπορεί να μην γνωρίζουμε πολλά για το πότε θα είναι ασφαλές να συνεχίσουμε να ταξιδεύουμε διεθνώς ή πόσο σύντομα θα αρχίσουν να άρουν τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς οι χώρες. Αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι το ταξίδι θα είναι θεμελιωδώς διαφορετικό από την άλλη πλευρά.
Οι αεροπορικές εταιρείες, τα αεροδρόμια, οι κρουαζιέρες και τα ξενοδοχεία θα πρέπει όλα να αναπτύξουν και να συμμορφωθούν με νέες οδηγίες σχετικά με την κοινωνική απόσταση, τον καθαρισμό και την εξυπηρέτηση τροφίμων. Η διαφάνεια, η οποία δεν υπήρξε το ισχυρότερο κοστούμι της βιομηχανίας – πιστεύετε ότι τα αναποτελεσματικά ασφαλιστήρια συμβόλαια ταξιδιού και οι κρυπτογραφημένοι κανόνες προστασίας των επιβατών – θα καταστούν απαραίτητες. Και οι εταιρείες θα πρέπει να αλλάξουν τις τιμές για να φιλοξενήσουν λιγότερους ταξιδιώτες ταυτόχρονα, κάτι που μπορεί να κάνει τις καλοκαιρινές σας διακοπές μια δαπανηρή πρόταση, εάν συμβεί καθόλου.
Σε ότι αφορά το πρόβλημα των ταξιδίων η λύση θα πρέπει να αναζητηθεί στους πλουσιότερους, οι οποίοι μπορούν να κάνουν χρήση των αεροπλάνων, είτε μέσω των ιδιωτικών τζετ είτε μέσω εξαγορών σε διάφορα ξενοδοχεία.
Σύμφωνα με τα Εθνικά Ινστιτούτα Υγείας, ο απλός προγραμματισμός ενός μελλοντικού ταξιδιού μπορεί να προκαλέσει αμέτρητη χαρά. Και το να μπαίνουμε σε έναν περιπετειώδη χώρο μπορεί να μας θυμίζει τη δύναμη του ταξιδιού – όχι μόνο για τη δημιουργία δισεκατομμυρίων δολαρίων κάθε μέρα, αλλά και για τη στήριξη των γειτονικών μας επιχειρήσεων, για τη δημιουργία διαπολιτισμικών συνδέσεων και για να μας φέρουμε πιο κοντά σε αυτούς που αγαπάμε.
Από τους αριθμούς
3,3 τρισεκατομμύρια δολάρια
Απώλειες στον ταξιδιωτικό κλάδο εάν οι διεθνείς ταξιδιώτες αναψυχής μειώνονται μέχρι τον Μάρτιο του 2021.
648.042
Ο μέσος ημερήσιος αριθμός ταξιδιωτών που ελέγχθηκαν από την TSA στα αεροδρόμια των ΗΠΑ από 1 έως 27 Ιουλίου 2020, μειώθηκε κατά 75% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
86%
Ποσοστό ατόμων που θα καθυστερούσαν τα αεροπορικά ταξίδια, ακόμη και μετά τον προσδιορισμό του κορανοϊού σε περιορισμένη κλίμακα.
Γιατί έχει σημασία
Το σοκ που προέρχεται από τον ταξιδιωτικό κλάδο, ο οποίος συνήθως αντιπροσωπεύει το 10% της παγκόσμιας οικονομίας, μπορεί να κυματιστεί στις πιο απομακρυσμένες γωνιές του κόσμου. Κάθε ταξίδι ενός ατόμου ξεκινά ένα φαινόμενο ντόμινο της κατανάλωσης κατευθύνοντας δολάρια σε αεροπορικές εταιρείες, ξενοδόχους, εστιάτορες, οδηγούς ταξί, τεχνίτες, ξεναγούς και καταστηματάρχες, για να αναφέρουμε μερικά. Συνολικά, η τουριστική βιομηχανία απασχολεί 300 εκατομμύρια άτομα. Ειδικά στις αναπτυσσόμενες χώρες, αυτές οι θέσεις εργασίας μπορούν να παρουσιάσουν μονοπάτια από τη φτώχεια και ευκαιρίες για πολιτιστική διαφύλαξη.
Η πανδημία έχει θέσει σε κίνδυνο το ένα τρίτο όλων των τουριστικών θέσεων εργασίας και οι αεροπορικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο έχουν δηλώσει ότι χρειάζονται 200 δισεκατομμύρια δολάρια σε bailout. Παρόλο που οι χώρες έχουν αρχίσει να άρουν παραγγελίες σε καταφύγιο και να ανοίξουν προσεκτικά τον τουρισμό σε εγχώριους (και μερικές φορές περιφερειακούς) επισκέπτες, η βιομηχανία 1,7 τρισεκατομμυρίων δολαρίων προβλέπει ετήσιες απώλειες έως και 80%, σύμφωνα με έκθεση του Ιουλίου του Συνεδρίου των Ηνωμένων Εθνών. για το εμπόριο και την ανάπτυξη. Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει εκθετικά, όσο περισσότερο επιμένει το χτύπημα στα ταξίδια αναψυχής.
Οποιαδήποτε βελτίωση σε αυτόν τον τομέα θα ήταν μεγάλη. Σύμφωνα με στοιχεία του Παγκόσμιου Συμβουλίου Ταξιδιών και Τουρισμού, κάθε αύξηση κατά 1% στις διεθνείς αφίξεις θα προσθέσει 7,23 δισεκατομμύρια δολάρια στο συνολικό ακαθάριστο εγχώριο προϊόν του κόσμου. Η μετακίνηση αυτής της βελόνας έχει αποδειχθεί πρακτικά αδύνατη, ωστόσο, καθώς οι φόβοι για ένα δεύτερο ιικό κύμα απειλούν να ξεδιπλώσουν την πρόοδο που έχει σημειωθεί σε σχεδόν κάθε ήπειρο.
Καθώς ο κόσμος εξακολουθεί να κρύβεται, τι μπορούν να κάνουν οι συνεργαζόμενοι άνθρωποι για να ανακουφίσουν τα καραντίνα και να ξαναρχίσουν αυτόν τον κρίσιμο τομέα της οικονομίας; Και πώς εξελίσσεται η ταξιδιωτική βιομηχανία για να μετριάσει τις πραγματικές ανησυχίες των επισκεπτών αεροπλάνων και μικροβίων; Αυτές είναι ερωτήσεις που μας επηρεάζουν όλους, είτε θέλουμε να επιστρέψουμε στη δουλειά είτε απλά να ξεκινήσουμε.
Bloomberg: The future of travel in the Covid 19 era
Απόδοση: Γιάννης Κουτρουμπής