Η οικογένεια των υβριδικών εκδόσεων της BMW Σειράς 5 φαίνεται ότι εκτιμάται ιδιαίτερα από τους ενδιαφερόμενους αγοραστές, καθώς μέσα στο 2019 πουλήθηκαν παγκοσμίως 50.000 μοντέλα, όντας το μπεστ σέλερ των EV οχημάτων της εταιρείας. Πλέον, ο Βαυαρός κατασκευαστής προσθέτει μετά τις 530e και 530e xDrive, μία ακόμα plug-in υβριδική έκδοση της «5άρας», την 545e xDrive, η οποία είναι και η κορυφαία της γκάμας, συνδυάζοντας την αυξημένη ισχύ με την έξυπνη διαχείριση της ενέργειας.
Κάτω από το καπό της συγκεκριμένης έκδοσης βρίσκεται ένας εξακύλινδρος σε σειρά θερμικός κινητήρας TwinPower Turbo με απόδοση 286 ίππους, ο οποίος λειτουργεί παράλληλα με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 80kW (109 ίπποι) και μία μπαταρία ιόντων λιθίου 400V. Η συνδυαστική ισχύ φτάνει τους 394 ίππους και τα 600 Nm ροπή, ενώ η νέα 545e προσφέρεται με αυτόματο κιβώτιο Steptronic 8 σχέσεων και την έξυπνη τετρακίνηση xDrive.
Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, η 545e xDrive χρειάζεται 4,7 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα, ενώ μέχρι και τα 140 χλμ./ώρα μπορεί να λειτουργήσει αποκλειστικά ο ηλεκτροκινητήρας. Επίσης, η ηλεκτρική αυτονομία κυμαίνεται από 54-57 χλμ., με την μέση κατανάλωση να μην ξεπερνά τα 2,4 λίτρα/100 χλμ και τους εκπεμπόμενους ρύπους τα 49 γρ./χλμ
Ο οδηγός έχει να επιλέξει ανάμεσα σε τρία οδηγικά προγράμματα (Hybrid, Sport και Electric). Το πρώτο αποτελεί και το default, που ανάλογα τις συνθήκες επιλέγει τη λειτουργία είτε του βενζινοκινητήρα, είτε του ηλεκτρικού μοτέρ, στο Sport αποδίδεται η πλήρης συνδυαστική ισχύς, ενώ στο Electric η 545e λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτρισμό. Επίσης, πατώντας δύο φορές τον διακόπτη «Hybrid» ενεργοποιείται το πρόγραμμα λειτουργίας βελτιστοποιημένης απόδοσης (HYBRID ECO PRO).
Όπως όλα τα υπόλοιπα ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα της BMW και η 545e xDrive διαθέτει σύστημα ακουστικής προστασίας πεζών, που παράγει σε ταχύτητες έως και 30 χλμ./ώρα έναν αναγνωρίσιμο ήχο, προειδοποιώντας τους πεζούς. Τέλος, θα περιλαμβάνει και την υπηρεσία BMW eDrive Zones, η οποία ενεργοποιεί την αυτόματη μετάβαση σε αμιγώς ηλεκτρικό πρόγραμμα οδήγησης μόλις το αυτοκίνητο εισέρχεται σε περιοχές που χαρακτηρίζονται ως περιβαλλοντικές, όπως οι ζώνες χαμηλών εκπομπών ρύπων.