Η νέα ηλεκτρική BMW θα διαθέτει χωρητικότητα μπαταρίας 100kWh η οποία θα παρέχει αυτονομία άνω των 482 χιλιομέτρων. Η κατάλληλη πλατφόρμα ονομάζεται CLAR και θα αποφύγει τη σύνθετη κατασκευή των i3 και i8 προς τέρψιν ενός πιο συμβατικού χάλυβα και αλουμινίου που επιτρέπει την ύπαρξη δυο ηλεκτροκινητήρων με ισχύ 540 ίππους και τετρακίνηση.
Η επόμενη γενιά της σειράς 7 είναι οπτικά παρόμοια με την ηλεκτρική i7 ενώ υπογράφεται από τον επικεφαλής σχεδιασμού της BMW, Domagoj Dukec. Αντί για μια εξέχουσα τεράστια μάσκα, όπως αυτή εμφανίζεται στις τελευταίες BMW, η συγκεκριμένη limo προσφέρει έναν απλούστερο σχεδιασμό, με προηγμένη αεροδυναμική. Η σειρά 7 θα κυκλοφορήσει το 2022, με την i7 να ακολουθεί ένα χρόνο αργότερα.
Οι φωτογράφοι έχουν ήδη τραβήξει εικόνες της BMW i7. Αυτές αποκαλύπτουν ένα πρωτότυπο EV τυλιγμένο σε καμουφλάζ και το σήμα «Electric Test Vehicle» της BMW, επιβεβαιώνοντας την ηλεκτροκίνηση. Το Μόναχο ήταν πολύ διεξοδικό να μεταμφιέσει το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, αλλά μπορούμε ακόμα να κάνουμε κάποιες εικασίες σχετικά με το πρόσωπο του νέου i7.
Τα στενότερα φώτα είναι τοποθετημένα χαμηλότερα από το τρέχον μοντέλο – κάτι που θυμίζει λίγο την παλιά σειρά 8. Το νέο σχήμα θα μπορούσε να σηματοδοτήσει μια νέα ενδιαφέρουσα κατεύθυνση για το στυλ των BMW, ή θα μπορούσε να κόλπο που γεννά το καμουφλάζ. Ελπίζουμε να είναι το πρώτο.
Η BMW Σειρά 7 είναι παραδοσιακά γεμάτη με νέα τεχνολογία και φαίνεται πως η εταιρία εφαρμόζει την ίδια φιλοσοφία στην i7. Προβλέπουμε εστίαση στην αυτόνομη οδήγηση, κρίνοντας από τον τεράστιο αριθμό αισθητήρων και καμερών που βρίσκονται σε αυτό το πρωτότυπο.
Φέτος, το iX3 ανοίγει το χορό των βαυαρικών EV, το 2021 ακολουθούν τα i4 και iNext, το 2022 σειρά έχει το i5 με το i7 να εμφανίζεται ένα χρόνο αργότερα.