Φήμες φέρουν την ΒΜW να φέρνει ακόμα ένα μοντέλο στην γκάμα των «Χ» εκδόσεων της. Ακολουθώντας τη συνήθη τακτική της βαυαρικής φίρμας, το νέο SUV θα ονομάζεται Χ2 και θα διατεθεί τόσο σε τρίθυρες όσο και σε πεντάθυρες εκδοχές. Η Χ2 θα αξιοποιήσει την νέα εμπροσθοκίνητη πλατφόρμα UKL1 την οποία ήδη αξιοποιούν η Σειρά 2 Active Tourer αλλά και η νέα γενιά του MINI Hatchback και που θα αποτελέσει την αφετηρία τόσο της νέας Σειράς 1 όσο και της Χ1. Ως αποτέλεσμα, τόσο η νέα γενιά των βαυαρικών άσων όσο και Χ2 θα διατεθούν με κίνηση στους μπροστινούς ή και στους τέσσερις τροχούς. Σε ό,τι αφορά την αισθητική της Χ2 θα διαθέτει όλα εκείνα τα στοιχεία που διακρίνουν ένα “Sport Activity Coupe”, όπως αποκαλεί η BMW το coupe SUV είδος, διαθέτοντας τους χαρακτηριστικά διογκωμένους θόλους και το έντονο τόξο της οροφής. Τα τυπικά στοιχεία ενός coupe SUV θα συνδυαστούν με τη νέα εξέλιξη του σχεδιαστικού κώδικα της BMW, ο οποίος έχει δώσει ήδη ένα δείγμα γραφής μέσω του Vision Luxury Concept, ενώ αναμένεται να γίνει σαφέστερος στις επιφάνειες της νέας Σειράς 7. Όπως και να έχει με την ναυαρχίδα των Βαυαρών, η νέα Χ2 αναμένεται να υιοθετήσει αιχμηρά φωτιστικά σώματα τα οποία θα πλαισιώνουν μια μεγαλύτερη και πιο έντονη γρίλια ενώ την αισθητική της θα συμπληρώσουν οι έντονες πτυχώσεις στο αμάξωμα. Σε ό,τι αφορά τα κινητήρια σύνολα, η Χ2 θα προσφέρει μια ευρεία γκάμα επιλογών με «αποκορύφωμα» ένα δίλιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα με ισχύ που θα ξεπερνά τους 300 ίππους τον οποίο φέρεται να εξελίσσει η BMW και ο οποίος θα εξοπλίζει την Μ έκδοση.
Για εκείνους που δίνουν περισσότερη σημασία στην αποδοτικότητα στη βάση της βενζινοκίνητης γκάμας της Χ2 αναμένεται να βρεθεί ο οικείος από την 218i Active Tourer, υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας του 1,5 λίτρου με απόδοση 136 ίππων. Την γκάμα πετρελαιοκινητήρων θα απαρτίζουν κινητήρες 1,5 και 2,0 λίτρων. Επίσης, με δεδομένο ότι όταν, η BMW σύστηνε την νέα πλατφόρμα UKL1 με την μορφή του Concept Active Tourer, είχε αξιοποιήσει τον παραπάνω turbo τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα του 1,5 λίτρου συνδυαστικά με ένα ηλεκτρικό κινητήρα, σε μια plug-in υβριδική έκδοση, κάτι ανάλογο αναμένεται να συμβεί, σε δεύτερο χρόνο, με την Χ2. Η αντίστοιχη plug-in υβριδική έκδοση της Χ2 αναμένεται να προσφέρει τετρακίνηση και αυξημένη αποδοτικότητα με μεγέθη μέσης κατανάλωσης περίπου 2,3 λίτρα/100 χλμ.