Κάτω από το καπό του συγκεκριμένου μοντέλου υπάρχει ο twin-turbo V8 κινητήρας 4,4 λίτρων, ο οποίος εφοδιάζει την κορυφαία έκδοση της γκάμας της BMW X7, την M50i. Μετά από τις απαραίτητες βελτιώσεις σε intercooler και μονάδα ελέγχου ECU, η ισχύς φτάνει τους 630 ίππους, με τη ροπή να σκαρφαλώνει στα 800 Nm μόλις στις 2.000 rpm. Αυτό σημαίνει ότι σε σχέση με την εργοστασιακή Χ7 Μ50i, με τον ίδιο κινητήρα, η αύξηση της ιπποδύναμης είναι +100 PS και της ροπής +51 Nm.
Τα παραπάνω νούμερα δίνουν στην XB7 τον τίτλο του ισχυρότερου μοντέλου στην γκάμα της Alpina. Ανάλογες της κατασκευής είναι και οι επιδόσεις. Παρά το υψηλό βάρος (2.655 kg), η Alpina XB7 χρειάζεται μόλις 4,2 δευτερόλεπτα για το 0-100 km/h, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 290 km/h.
H εταιρεία τονίζει επίσης ότι η XB7 διαθέτει βελτιώσεις και στην αερανάρτηση. Πιο συγκεκριμένα, έχουν ρυθμιστεί εκ νέου τα αμορτισέρ και οι ενεργές αντιστρεπτικές, ενώ παράλληλα έχει αυξηθεί και η ακαμψία του αμαξώματος.
Η αερανάρτηση επιδρά και στην απόσταση από το έδαφος, ανάλογα την ταχύτητα και το πρόγραμμα οδήγησης. Για παράδειγμα πάνω από τα 160 km/h, το ύψος μειώνεται κατά 20 mm, ενώ σε συνδυασμό με το Sport+, η Alpina XB7 χαμηλώνει έως και 40 mm (για ταχύτητες άνω των 250 km/h). Αναβαθμίσεις έχει δεχθεί και το σύστημα πέδησης, με εμπρός τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo βαμμένες σε μπλε χρώμα.
Τέλος, σε ότι αφορά την εμφάνιση η XB7 διαθέτει νέο εμπρός προφυλακτήρα που ενσωματώνει μεγαλύτερους σε μέγεθος αεραγωγούς, στάνταρ ζάντες 21” (προαιρετικά υπάρχουν οι σφυρήλατες των 23”) και εξελιγμένα ελαστικά της Pirelli. Στο εσωτερικό, με διάταξη είτε έξι, είτε επτά επιβατών, βρίσκουμε επενδύσεις από Alcantara, πανοραμική ηλιοροφή και λογότυπα της Alpina.