Εκτός δείκτη DAX, βρίσκεται για πρώτη φορά μετά από 32 χρόνια η Lufthansa όπως αναφέρει η Deutsche Welle.
Είναι μια εποχή η οποία σίγουρα δεν είναι η καλύτερη για τις αεροπορικές εταιρίες. Από τις αρχές του 2020 η μετοχή της Lufthansa έχει χάσει το 38% της αξίας της, ενώ η συνολική κεφαλαιοποίηση της εταιρίας δεν ξεπερνά τα 4,9 δισεκατομμύρια ευρώ.
Με αυτά τα δεδομένα ο γερμανικός αερομεταφορέας δεν μπορεί πλέον να συμπεριλαμβάνεται στον δείκτη DAX στο Χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης. Από το 1999 ο DAX αποτελεί μαγνήτη για τους επενδυτές σε όλον τον κόσμο, καθώς απαριθμεί τις 30 μεγαλύτερες εισηγμένες επιχειρήσεις στη Φρανκφούρτη, ενώ απεικονίζει το 80% της συνολικής κεφαλαιοποίησης στο μεγαλύτερο Χρηματιστήριο της Γερμανίας.
Προ ημερών η γερμανική κυβέρνηση ανακοίνωσε «πακέτο στήριξης» της Lufthansa ύψους 9 δισεκατομμυρίων ευρώ, το οποίο αποδέχθηκε- με κάποιες τροποποιήσεις- η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Απομένει η έγκρισή του από τη γενική συνέλευση των μετόχων της Lufthansa στις 25 Ιουνίου. Όλα δείχνουν ότι η εταιρία θα διασωθεί με κρατική βοήθεια, αλλά αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι εξακολουθεί να αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα και αυτή τη στιγμή δεν πληροί τα κριτήρια του δείκτη DAX.
Το αποτέλεσμα είναι ότι από τις 22 Ιουνίου η Lufthansa υποβιβάζεται στη δεύτερη και μάλλον αμελητέα κατηγορία του Χρηματιστηρίου της Φρανκφούρτης, στον δείκτη MDAX.