Στροφή στην τεχνολογία, που θα αποτελέσει την αιχμή του αναπτυξιακού δόρατος της εταιρείας τα επόμενα χρόνια, πραγματοποιεί, με συνέπεια και σταθερότητα, η Deloitte Ελλάδας η οποία αναλαμβάνει ολοένα και περισσότερα ψηφιακά έργα για «μεγάλους» πελάτες. Ταυτόχρονα με τον δυναμικό ψηφιακό μετασχηματισμό της, η εταιρεία δεν «παραμελεί» τις ελεγκτικές και φορολογικές υπηρεσίες που παρέχει καθιστώντας την παίκτη – βαρόμετρο διαχρονικά στην ελληνική αγορά.
Η Deloitte Ελλάδας τρέχει» με ισχυρούς ρυθμούς ανάπτυξης των οικονομικών της μεγεθών της, κοντά στο 15 – 20%, την τελευταία πενταετία. Με ρυθμούς ανάπτυξης πέριξ του 35 – 40% κινείται το κομμάτι του consulting (συμβουλευτικές υπηρεσίες).
Deloitte: Γιατί οι καταναλωτές δεν θα μείνουν πιστοί στις μάρκες το 2024
Με τον τζίρο να προσεγγίζει τα 160 εκατ. ευρώ (Μάιος 2022 – Μάιος 2023) κατέχει πρωταγωνιστική θέση στην ελληνική αγορά. Στο πλαίσιο αυτό, στα πλάνα της εταιρείας είναι η αύξηση του προσωπικού από 2.865 άτομα σήμερα (σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ιωάννινα, Κρήτη) σε 3.000, ενδεχομένως και περισσότερα, μέχρι τον Μάιο του 2024.
Η πλειοψηφία του προσωπικού απασχολείται σε τεχνολογικά projects ενώ το 60% των εργαζομένων είναι κάτω από 30 ετών. Στην Θεσσαλονίκη, στο Deloitte Alexander Competence Center, κέντρο εκπαίδευσης, τεχνολογίας και καινοτομίας, απασχολούνται 1.050 άτομα.
«Consulting technology»
«Η τεχνολογία είναι η αιχμή του δόρατος, είναι θετικό το ότι πλέον ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι απόλυτη προτεραιότητα για όλους. Η αγορά κινείται, υλοποιούνται πολλά. Αναμένω ένα πολύ δυνατό 2024 για την Deloitte, η εταιρεία βρίσκεται στις πρώτες θέσεις στην Ελλάδα σε επίπεδο μεριδίου αγοράς. Aυτή τη στιγμή κάνουμε πιο πολύ τεχνολογία, σχεδόν 50% παραπάνω ασχολούμαστε με consulting technology παρά με το ελεγκτικό κομμάτι, παγκοσμίως αυτή είναι η τάση. Το ανεκτέλεστο της εταιρείας είναι μεγαλύτερο από τον τζίρο μας καθώς πολλά έργα έχουν ορίζοντα υλοποίησης 2-3 χρόνια», επεσήμανε ο Νίκος Χριστοδούλου, partner και consulting leader της Deloitte Ελλάδος, σε ενημερωτική συνάντηση με δημοσιογράφους. «Είμαστε πιο technology oriented σε σχέση με τον ανταγωνισμό, προσομοιάζουμε στο μοντέλο της Accenture».
Στα ραντάρ της Βόλος, Θράκη
Η Deloitte συνεχίζει να έχει έντονες επεκτατικές τάσεις «μαρκάροντας» στενά την ελληνική αγορά. Υπό αυτό το πρίσμα, εξετάζει πιθανά επενδυτικά πλάνα σε Βόλο και Θράκη. Βασικό κριτήριο για να εγκατασταθεί σε μία περιοχή είναι η ύπαρξη εκπαιδευτικού οικοσυστήματος STEM (με σχολές μαθηματικών, μηχανικών, φυσικών επιστημών, τεχνολογίας) που «παντρεύει» την προσφορά με τη ζήτηση εργασίας. Η εταιρεία εκπαιδεύει νέους πτυχιούχους στα bootcamps και στην συνέχεια τους αναθέτει την υλοποίηση συγκεκριμένων projects για λογαριασμό πελατών της είτε στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό (πχ υλοποίηση ψηφιακών συστημάτων, τεστάρισμα συστημάτων, γράψιμο κώδικα).
Στην Πάτρα η εταιρεία θα παρέχει δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες σε 4 καινοτόμες ιδέες από startups , μεταξύ 40 προτάσεων. Χωρίς να αποτελεί άμεση προτεραιότητα, η επένδυσή της Deloitte μελλοντικά σε νεοφυείς επιχειρήσεις με προοπτικές δεν θα πρέπει να αποκλείεται.
Η Deloitte μέσα στο 2024 έχει στα σκαριά και το Deloitte Αcademy που θα προσφέρει εκπαιδευτικά προγράμματα σε στελέχη πελατών της, κατά βάση στην τεχνολογία. Αφού προηγηθεί η εκπαίδευση των στελεχών θα προσφέρεται και η κατάλληλη πιστοποίηση.
Ανοίγοντας την εικόνα, ο κ. Χριστοδούλου σκιαγράφησε δύο προκλήσεις για επιχειρείν και οικονομία. Την έγκαιρη και αποτελεσματική αξιοποίηση των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης και την δυσκολία που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις πληροφορικής να βρουν προσωπικό.
ΠΗΓΗ: ot.gr