Σε αγορές τροφίμων, ποτών και δώρων δαπάνησαν φέτος, πριν από τη γιορτή των Χριστουγέννων, ένα μεγάλο μέρος από τα χρήματά τους οι περισσότεροι Έλληνες καταναλωτές για να γιορτάσουν την ημέρα γέννησης του Θεανθρώπου.
Ωστόσο σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της εταιρείας Deloitte οι έξι στους δέκα Έλληνες καταναλωτές δήλωσαν ότι ξόδεψαν λιγότερα από ότι το περυσινό αντίστοιχο διάστημα του 2016 καθώς μειώθηκε η αγοραστική τους δύναμη.
Οι δαπάνες τους όπως προκύπτει από ευρήματα της έρευνας στράφηκαν σε αγορές τροφίμων και ποτών (157 ευρώ κατά μέσο όρο), σε αγορές δώρων (136 ευρώ), σε ταξίδια (82 ευρώ) και διασκέδαση (75 ευρώ).
Τέλος το 38% των Ελλήνων καταναλωτών δήλωσε στην ίδια έρευνα ότι η αγοραστική του δύναμη παρέμεινε η ίδια ή βελτιώθηκε το 2017 σε σχέση με το 2016, όταν τα αντίστοιχα ποσοστά σε άλλες χώρες της Ευρωζώνης είναι πολύ υψηλότερα, όπως στην Ιταλία (57%), την Ισπανία (68%), την Πορτογαλία (77%) και το Ηνωμένο Βασίλειο (68%).