Τρίτη, 28 Σεπτεμβρίου, 2021

Deutsche Welle: Αυξημένη ζήτηση για σομελιέ… νερού

Αυξημένη φαίνεται πως είναι η ζήτηση για επαγγελματίες σομελιέ νερό, στην αγορά της εμφιάλωσης, σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα της Deutsche Welle.

Όπως αναφέρεται, συχνά, η ύπαρξη σομελιέ νερού προκαλεί έκληξη, παρότι το νερό ήταν πάντοτε ένα από τα βασικότερα είδη διατροφής του ανθρώπου.

Στην ερώτηση τι ακριβώς κάνει ένας σομελιέ νερού απαντά ο Μάρτιν Μέτσινγκερ, επαγγελματίας σομελιέ νερού στη γερμανία, ο οποίος εξηγεί πως με τις εξειδικευμένες του γνώσεις, ο σομελιέ συμβουλεύει παραγωγούς νερού ποιο είδους νερού να ρίξουν στην αγορά.

«Κάνω και προτάσεις για την τιμή, διότι ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και οι επιχειρηματίες πρέπει να επιτύχουν» συμπληρώνει, ενώ υπάρχει ενδιαφέρον και από ιδιώτες και επιχειρηματίες στην εστίαση, που θέλουν να ξέρουν ποιο νερό ταιριάζει με ένα… πιπεράτο φιλέτο.

Πιο ουδέτερη η γεύση του νερού από γυάλινο μπουκάλι

Όσον αφορά στα νερά που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ, ο Μέτσινγκερ συμβουλεύει: «Όσοι πάσχουν από μυϊκό πιάσιμο, προτείνω νερό με περισσότερο μαγνήσιο, εκείνοι που θέλουν γερά κόκαλα προτείνω νερά με ενισχυμένο ασβέστιο και όσοι έχουν δυσκολίες με την πέψη νερό με πάνω από 1.000 μικρογραμμάρια θειϊκού άλατος».

Τα νερά δεν είναι μεταξύ τους ίδια, πιστεύει ο Άρμιν Σενεμπέργκερ, επίσης σομελιέ νερού: «Πάντοτε οι άνθρωποι έπιναν αναψυκτικά, καφέδες και μπύρες. Η επιδίωξη για έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής επανέφερε στο προσκήνιο το νερό». Ο ειδικός εργάζεται ως σύμβουλος στη βιομηχανία νερού, τη γαστρονομία ή ενδιαφερόμενους ιδιώτες, ενώ παράλληλα δραστηριοποιείται υπέρ της υψηλότερης κατανάλωσης νερού σε σχολεία και χώρους εργασίας.

Στο ερώτημα αν ένα νερό είναι πιο γευστικό από γυάλινο μπουκάλι, απαντά: «Το κρίσιμο ζήτημα είναι πόσα χιλιόμετρα έκανε το νερό για να φθάσει στο ράφι και πόσες φορές ξαναχρησιμοποιήθηκε το μπουκάλι. Πολλές φορές βλέπω στις παραλίες πλαστικά μπουκάλια για ώρες μέσα στον ήλιο. Συνήθως το νερό από γυάλινο μπουκάλι έχει πιο ουδέτερη γεύση».

σχετικα αρθρα

ροη ειδησεων