Η ΔΕΛΤΑ απέσπασε δυο βραβεία στα Social Media Awards 2018, gold βραβείο για την καινοτόμα χρήση της εφαρμογής του Shazam στην ανανεωμένη συσκευασία του Φρέσκου Γάλακτος ΔΕΛΤΑ και bronze βραβείο για την καμπάνια του Φρέσκου Γάλακτος ΔΕΛΤΑ «Ένα ποτήρι γεμάτο αγάπη».
Η πρωτοποριακή χρήση της εφαρμογής του Shazam και της τεχνολογίας της επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality) στη συσκευασία του Φρέσκου Γάλακτος ΔΕΛΤΑ, κάτι που γίνεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα σε καταναλωτικό προϊόν, προσφέρει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να απολαύσουν τον κόσμο του γάλακτος ΔΕΛΤΑ να ζωντανεύει στο χώρο τους. Η έμπνευση και η εκτέλεση της ιδέας αυτής, που δημιουργεί μία αλληλεπίδραση με τον καταναλωτή, ξεχώρισε ανάμεσα σε πλήθος υποψηφιοτήτων και χάρισε στη ΔΕΛΤΑ το χρυσό βραβείο. Το δεύτερο βραβείο, στην κατηγορία “Best Innovation in Social Media”, αφορά την καμπάνια της ΔΕΛΤΑ στο facebook, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Γάλακτος, όπου οι χρήστες έγραφαν τον λόγο για τον οποίο πίνουν γάλα και η ΔΕΛΤΑ προσέφερε γάλα στα παιδιά των Παιδικών Χωριών SOS, στηρίζοντας το έργο των μητέρων SOS.
Η ΔΕΛΤΑ, από το 1952, παράγει καινοτόμα προϊόντα, αδιαπραγμάτευτης ποιότητας, υψηλής διατροφικής αξίας και εξαιρετικής γεύσης, που οι ελληνικές οικογένειες εμπιστεύονται και προσφέρουν στα παιδιά τους.
Τα βραβεία, τα οποία διοργανώθηκαν από το περιοδικό Marketing Week, συγκέντρωσαν περισσότερες από 600 υποψηφιότητες από όλη την Ελλάδα, έχοντας ως στόχο να χαρτογραφήσουν τις πιο δυναμικές τάσεις και να αναδείξουν τις βέλτιστες πρακτικές marketing στα Social Media.