Mε περισσότερους υποψηφίους αλλά με διαχωριστικά ανάμεσά τους θα διεξάγονται στο εξής οι θεωρητικές εξετάσεις για την απόκτηση διπλώματος οδήγησης.
Ετσι, ενώ έως σήμερα οι αίθουσες εξέτασης επιτρεπόταν να πληρούνται έως στο 50% της χωρητικότητάς τους, πλέον επιτρέπεται να είναι καλυμμένο το 80% των θέσεων. Συστήνεται – χωρίς πάντως να είναι υποχρεωτικό – η τοποθέτηση διαχωριστικού μεταξύ των υποψηφίων.
Τα παραπάνω ορίζει η καινούρια εγκύκλιος που υπογράφει ο υφυπουργός Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης, «στο πλαίσιο της σταδιακής εξομάλυνσης των διαδικασιών διεξαγωγής των θεωρητικών εξετάσεων υποψηφίων οδηγών μετά τους περιορισμούς που έχει επισύρει η λήψη μέτρων για την COVID-19».
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την εγκύκλιο: «Οι θεωρητικές εξετάσεις διεξάγονται υπό τους εξής όρους και προϋποθέσεις: Οι αίθουσες εξέτασης, ανεξαρτήτως χωρητικότητας, πληρώνονται με το 80% της χωρητικότητάς τους και με την κατά το δυνατόν αραιότερη και ομοιόμορφη κατανομή των εξεταζόμενων στο χώρο. Συστήνεται να τεθούν διαχωριστικά διαστάσεων ύψους 2μ και πλάτους 1μ μεταξύ των θέσεων των υποψηφίων».
Για τη διεξαγωγή των θεωρητικών εξετάσεων για την απόκτηση άδειας οδήγησης θα πρέπει οι αρμόδιες Υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών να διασφαλίζουν:
- Τη σταδιακή και ελεγχόμενη είσοδο και έξοδο των υποψηφίων.
- Τον αερισμό των αιθουσών για τριάντα λεπτά της ώρας μεταξύ των εξετάσεων.
- Τον καθαρισμό με απολυμαντικό των ηλεκτρονικών υπολογιστών και εξαρτημάτων τους (π.χ. ποντίκι, πληκτρολόγιο) καθώς και των θέσεων των υποψηφίων κατά τα διαστήματα που μεσολαβούν μεταξύ των εξετάσεων.