H βιομηχανία των παιχνιδιών θεωρείται ως ένα club αγοριών, όμως ήδη από το 2013, σύμφωνα με την Entertainment Software Association, από το 59% των Αμερικανών που παίζουν βιντεοπαιχνίδια, το 48% ήταν γυναίκες.
Την ίδια ώρα βρετανική μελέτη απέδειξε πως στην Βρετανία περισσότερες γυναίκες από άνδρες παίζουν βιντεοπαιχνίδια. Συγκεκριμένα οι παίκτριες είναι στο 52% σε σχέση με το 49% λίγα χρόνια πριν. Τα ποσοστά αυτά ισχύουν για όλα τα ήδη παιχνιδιού, είναι είναι σε κονσόλα, είτε σε κομπιούτερ, είτε ακόμα και στο κινητό.
Πάντως η Disney, βρήκε έναν τρόπο να φέρει περισσότερες γυναίκες στα παιχνίδια κονσόλας, με το “Disney Infinity”, ένα interactive video game, στο οποίο ο χρήστης αγοράζει ήρωες, συνδέεται στο παιχνίδι και τότε παίζει με άλλους χρήστες.
“Υποτίθεται ότι επρόκειτο να είναι ένα παιχνίδι με αντιστοιχία 70/30 αρσενικούς σε θηλυκούς ήρωες όμως στην πραγματικότητα τελείωσε όντας 55 % αγόρια και 45 % κορίτσια” ανέφερε ο John Vignocchi, εκτελεστικός παραγωγός του “Disney Infinity”.
Στα άλλα προϊόντα στο χώρο των παιχνιδιών η αντιστοιχία μεταξύ ανδρών και γυναικών ηρώων είναι 80/20 ή 90/10″, σημείωσε. Ήρωες όπως η Elsa από την ταινία “Frozen,” ή η Merida από το “Brave”, χρησιμοποιούνται για να φέρουν γυναίκες παίκτες στο παιχνίδι.
Mάλιστα η Elsa είναι από τους top sellers του παιχνιδιού, σύμφωνα με τον Vignocchi, ενώ το “Infinity” είναι το πρώτο σε δημοφιλία interactive προϊόν της εταιρείας που απευθύνεται σε αγόρια και κορίτσια πάνω και κάτω των 25 ετών.