Η τέταρτη συνάντηση της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, που ηγείται της προσπάθειας για την ανάδειξη της αξίας της ελληνικής παραγωγής στην επανάκαμψη και ανάπτυξη της οικονομίας, πραγματοποιήθηκε στις 9-10 Σεπτεμβρίου.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, στη συνάντηση της ολομέλειας τα μέλη της πρωτοβουλίας, τα οποία μετρούν ορισμένες από τις δυναμικότερες ελληνικής ιδιοκτησίας επιχειρήσεις που, παρά τις προκλήσεις, επιλέγουν να διατηρούν τη βάση και παραγωγική τους δραστηριότητα στην Ελλάδα, ανέπτυξαν το πρόγραμμα ενεργειών και δράσεων που θα αναλάβει το ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ για την υλοποίηση των στόχων και της αποστολής του.
Στην ολομέλεια ιδιαίτερη σημασία δόθηκε στο σχεδιασμό και την υλοποίηση συνεργειών τόσο μεταξύ των μελών της πρωτοβουλίας, όσο και ανάμεσα στο ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ και σημαντικούς θεσμούς της Ελληνικής και διεθνούς αγοράς -μία δράση που συγκαταλέγεται στους πρωταρχικούς στόχους της πρωτοβουλίας-, ενώ δρομολογήθηκαν διαδικασίες για τη δημιουργία ενός πλαισίου ανταλλαγής τεχνογνωσίας μεταξύ των μελών, καθώς και από κοινού αντιμετώπισης προκλήσεων και αναζήτησης ευκαιριών για τις επιχειρήσεις.
Ταυτόχρονα, στο πρόγραμμα δράσεων της πρωτοβουλίας εντάχθηκε και η συνέχιση των σημαντικών ενεργειών περαιτέρω ενίσχυσης του σήματος ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, της σήμανσης που αποδίδεται από την εταιρεία πιστοποίησης EUROCERT, ώστε το καταναλωτικό κοινό να έχει τη δυνατότητα να αναγνωρίζει και να επιλέγει προϊόντα που παράγονται από επιχειρήσεις οι οποίες διατηρούν το τρίπτυχο Ιδιοκτησία – Βάση – Παραγωγή στην Ελλάδα, συνεισφέροντας έτσι με πολλαπλασιαστικά οφέλη στην τόνωση της οικονομίας και τη δημιουργία, άμεσα και έμμεσα, πολύτιμων θέσεων εργασίας.
Η πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ αποτελείται, σήμερα, από 31 πιστοποιημένα μέλη-επιχειρήσεις που εκπροσωπούν ορισμένα από τα πιο ηχηρά ελληνικά brands, με ισχυρή παρουσία στην αγορά, προσελκύοντας ολοένα και εντονότερο ενδιαφέρον συμμετοχής από νέα μέλη. Ξεκινώντας το 2016, η πρωτοβουλία αναζητά ένα σημαντικό ρόλο στην ελληνική οικονομία με σκοπό την ενδυνάμωση της ελληνικής επιχειρηματικότητας και την ανάδειξή της σημασίας των ελληνικών παραγωγικών-μεταποιητικών επιχειρήσεων, τόσο σε επίπεδο πολιτικής όσο και σε επίπεδο καθημερινών καταναλωτικών επιλογών, για την επανεκκίνηση της ελληνικής οικονομίας.