Επισημαίνει ο Δημήτρης Α. Γιαννακόπουλος
Πάλι την είδηση προσέφερε ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Νίκος Φίλης, αλλά δυστυχώς αυτή θα περάσει στα «ψιλά», καθώς απουσιάζει το πνεύμα από τους έλληνες διαμορφωτές της κοινής γνώμης.
Εδώ, ο κ. Φίλης έρχεται να μεταβάλλει την οντολογία της ελληνικής κρίσης και ο Τύπος απασχολείται με λειτουργικές λεπτομέρειες, στο πλαίσιο της εφαρμογής των μνημονίων στην πράξη. Δεν υπάρχει πνεύμα, μόνον μιζέρια, σου λέω!
Εδώ μιλάμε για την άλλη πιθανότητα που θα μεταβάλει την ουσία της πολιτικής στην Ελλάδα υπέρ της ανθρωπότητας και του σοσιαλισμού στην Ευρώπη και ολόκληρο τον κόσμο και τα ΜΜΕ απασχολούνται με κάτι ασήμαντα ζητηματάκια που αφορούν στην πλήρη απώλεια της εθνικής και λαϊκής κυριαρχίας, από τα χαρτιά στην πράξη! Αυτό είναι μικρόνοια και μικρότητα και οφείλεται στο ότι ο Ψυχάρης χάνει το προνόμιο να συμμετέχει αμέσως – το εμμέσως είναι, όπως ήταν πάντα, μια άλλη υπόθεση – στον έλεγχο τηλεοπτικών διαύλων, πανελλαδικής υπόστασης! Σε τι άλλο θα μπορούσε να οφείλεται;
Ποια είναι, ωστόσο, η είδηση-Φίλη; «Το αρνητικό πειραματόζωο για την κρίση, που ήταν η Ελλάδα, μπορεί να αποδειχθεί πολιτικό εργαστήρι για τις αλλαγές στην Ευρώπη»,διαβάζω να αναφέρει ο Άνδρας, στον απόηχο του αποτελέσματος του βρετανικού δημοψηφίσματος και σε συνέντευξή του στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Σκοπός του εργαστηρίου θα είναι ασφαλώς η εκπόνηση υψηλού επιπέδου έρευνας και η παραγωγή γνώσης στο ερευνητικό πεδίο της Διδακτικής-Σόϊμπλε. Επίσης, το εργαστήριο θα εξυπηρετεί σκοπούς διδασκαλίας μαθημάτων (προπτυχιακά, μεταπτυχιακά, μετα-μεταπτυχιακά), εξάσκησης των «φοιτητών» στις πειραματικές δραστηριότητες πολιτικής νομιμοποίησης της δεξιάς πολιτικής από την αριστερά – πώς να μεταβάλουν δηλαδή το μαύρο σε άσπρο – καθώς και επιμόρφωσης ευέλικτων πολιτικών από όλο σχεδόν τον κόσμο στα παραπάνω ερευνητικά πεδία.
Ειδικότερα, το εργαστήριο θα προάγει την έρευνα σε διεθνές και εθνικό επίπεδο, που αφορά στη:
– Συστηματική εξέταση προβλημάτων που σχετίζονται με κατανόηση εννοιών που αφορούν στην γκεμπελική άρθρωση της πολιτικής, υπό το πρίσμα του σύγχρονου πολιτικού μάρκετινγκ ασφαλώς.
– Αξιοποίηση υπαρχόντων ερευνητικών δεδομένων από το χώρο της ψυχολογίας των μαζών, της ψυχαναλυτικής θεωρίας, της ψυχολογίας της ψήφου και των επιχειρήσεων και των οικονομικών hallucinations.
– Διορθωτική παρέμβαση στον μετασχηματισμό του προς διδασκαλία περιεχομένου με χρήση της εμπειρίας από την εφαρμογή του λενινισμού στην πράξη.
– Ανάπτυξη νέων εργαλείων μάθησης από την τρόικα, το ΔΝΤ και τον ΟΟΣΑ (Organisation for Economic Co-operation and Development), καθώς και εκμετάλλευση υπαρχόντων από τη συνεργασία Θεσμών με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, ώστε να εντάσσονται αποδοτικά στη διδασκαλία.
Οι υπηρεσίες που θα προσφέρει το Εργαστήριο-Ελλάς θα οδηγήσουν στην μεταβολή του ευρωπαϊσμού σε σοσιαλωπαϊσμό με τον εμπλουτισμό της παιδαγωγικής και διδακτικής του αυταρχικού νεοφιλελευθερισμού από ηγεμονικές στρατηγικές του τόσο συκοφαντημένου από τους καπιταλιστές, λενινισμού. Από τους ζηλιάρηδες καπιταλιστές!
Μέσω αυτού του πολιτικού εργαστηρίου είναι βέβαιο πως η Ελλάδα θα μεταμορφωθεί από «αρνητικό πειραματόζωο» – υπάρχουν μάλλον και θετικά πειραματόζωα κατά Φίλη – σε Θετικό πειραματόζωο, αν και θα πρόκειται για εργαστήρι! Η Ελλάδα έτσι θα αποτελεί ταυτόχρονα καί παιδαγωγικό /πειραματικό περιβάλλον καί πειραματόζωο, μετουσιώνοντας σε πράξη τις πλέον προχωρημένες παιδαγωγικές αντιλήψεις του ολοκληρωτικού καπιταλισμού, οι οποίες έλκουν καταγωγή από τις πλέον ολοκληρωτικές αντιλήψεις μιας αριστεράς, που κάθε προοδευτικός αριστερός θα ήθελε να ξεχάσει – αν και τότε θα έπαυε να είναι καί δημοκράτης καί σοσιαλιστής!