Στις διαδικτυακές αγορές φαίνεται πως θέλει να εξαπλωθεί η Google και γι αυτό θα προωθήσει -σε πειραματικό αρχικά στάδιο- ένα κουμπί δίπλα στη μηχανή αναζήτησής της.
Το κουμπί θα εμφανίζεται ως μέρος χορηγούμενου (sponsored) αποτελέσματος αναζήτησης συγκεκριμένων προϊόντων, όπως αποκάλυψαν οι Alistair Barr και Rolfe Winkler στη Wall Street Journal.
Αυτό σημαίνει ότι όταν ένας χρήστης αναζητά ένα προϊόν μέσω smartphone ή tablet, δίπλα από τη λίστα προϊόντων της Google θα υπάρχει το συγκεκριμένο κουμπί, το οποίο θα τον βοηθάει να κάνει τις αγορές του άμεσα.
Έτσι, θα τις ολοκληρώνουν στο Google χωρίς να χρειάζεται να περιηγηθούν σε μεμονωμένες ιστοσελίδες πωλήσεων.