Ένας μήνας συμπληρώνεται σήμερα από την τραγωδία των Τεμπών και η δικαστική έρευνα συνεχίζεται με εντατικούς ρυθμούς. Ο μόνιμος σταθμάρχης, που ήταν στην απογευματινή βάρδια τη νύχτα του δυστυχήματος, απολογήθηκε σήμερα 28/3 και αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους.
Μετά την απολογία του μόνιμου σταθμάρχη Λάρισας στον ειδικό εφέτη ανακριτή που ερευνά τις συνθήκες του δυστυχήματος, του επιβλήθηκαν οι περιοριστικοί όροι της εμφάνισης κάθε 15 μέρες στο Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής όπου κατοικεί, απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα και της καταβολής εγγύησης ύψους 15 χιλιάδων ευρώ.
Ο σταθμάρχης φαίνεται να ήταν υποχρεωμένος να παραμείνει έως τις 23:00, όπως προβλεπόταν από τον προγραμματισμό των βαρδιών, εκείνος όμως αποχώρησε νωρίτερα. Όπως δήλωσε ο Νίκος Νάννος, δικηγόρος του κατηγορούμενου: «Οι ώρες που συμπίπτουν στις τρεις βάρδιες, είναι ώρες που υπάρχουν μόνο και μόνο για να εξασφαλίζεται 15:46:54 η ομαλότητα της μετάβασης και η ασφαλής μετάβαση».
Στο απολογητικό του υπόμνημα, επικαλείται τον κανονισμό Κίνησης του ΟΣΕ (άρθρο 1046) που αποκαλύπτει η ΕΡΤ και αναφέρει τα εξής: «… ο αναλαμβάνων υπάλληλος είναι υπεύθυνος για την υπηρεσία που έχει αναληφθεί μέχρι την ώρα κατά την οποία θα λάβει χώρα η επόμενη αλλαγή υπηρεσίας».
Ο μόνιμος σταθμάρχης ενώπιον του εφέτη ανακριτή αρνήθηκε παντελώς ως αβάσιμο και νομικά αστήριχτο τον ισχυρισμό ότι είχε υποχρέωση να παραμείνει στο σταθμαρχείο ως τις 11 που αναγράφεται στο Φύλλο Παρουσίας Σταθμαρχών το μήνα Φεβρουάριο
Ο κατηγορούμενος κλήθηκε να δώσει εξηγήσεις και για τις αλλαγές που έγιναν στο βαρδιόχαρτο με μπλάνκο. Ο Νίκος Νάννος δικηγόρος του κατηγορούμενου, δήλωσε πως: «Είχε γίνει μία μουντζούρα για τη διόρθωση., Τόσο απλό».
Να υπενθυμίσουμε ότι ο προφυλακισμένος σταθμάρχης βάρδιας της Λάρισας στην απολογία του είχε ρίξει μερίδιο ευθύνης τόσο στον συμβασιούχο όσο και στον μόνιμο σταθμάρχη. Είχε υποστηρίξει ότι ο πρώτος έφυγε στις 22:15 και ο δεύτερος 10 λεπτά αργότερα αφήνοντας τον μόνο του να επιβλέψει την κίνηση των δρομολογίων.
Την Πέμπτη απολογείται ο Επιθεωρητής Κυκλοφορίας που ήταν υπεύθυνος για τις βάρδιες της μοιραίας νύχτας. Σύμφωνα με πληροφορίες, θα ισχυριστεί ότι είχε ζητήσει στην βάρδια μέχρι και τις 11 να υπάρχουν δύο σταθμάρχες.
Πηγή: ertnews.gr