Το ευρωκοινοβούλιο καλείται να αποφασίσει αν θα ξοδεύει επιπλέον 3 εκατ. ευρώ το χρόνο για την υπηρεσία σοφέρ για τους ευρωβουλευτές.
Στόχος είναι να αγοράσουν λιμουζίνες, να προσλάβουν οδηγούς αλλά και να δαπανήσουν 116.000 ευρώ το χρόνο για τις στολές τους.
Στο τραπέζι έχει πέσει το πλάνο αναδιοργάνωσης της υπηρεσίας σοφέρ, με την πρόσληψη 110 οδηγών πλήρους απασχόλησης και την αύξηση των συνολικών δαπανών για αυτό τον σκοπό από τα 6,8 εκατ. το χρόνο, που είναι σήμερα, στα 10,5 εκατ. ευρώ ετησίως.
Εως τώρα, οι οδηγοί του ευρωπαϊκού κοινοβουλίου, τόσο στις Βρυξέλλες όσο και στο Στρασβούργο έχουν προσληφθεί μετά από ανοιχτό διαγωνισμό. Αυτό θα μπορούσε να αλλάξει καθώς το βράδυ της Τετάρτης το προδρείο του ευρωκοινοβουλίου- αποτελούμενο από τον Μάρτιν Σουλτς και τους 14 αντιπροέδρους- θα ψηφίσουν για την πρόταση μεταρρύθμισης της υπηρεσίας μεταφορών και σύμφωνα με το Politico είναι σχεδόν βέβαιη η έγκρισή της.
Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί ότι οι δαπάνες για τις μετακινήσεις των ευρωβουλευτών μπορεί να ξεπερνούν και τα 10,5 εκατ. ετησίως, που προβλέπει η πρόταση, καθώς σε αυτή δεν έχουν συμπεριληφθεί τα «σκάνερ ασφαλείας» για τα επίσημα αυτοκίνητα, όπως και τα «αξεσουάρ» που θα διαθέτουν αυτά, όπως tablet και κινητά τηλέφωνα.
Περιλαμβάνεται όμως το κόστος για τις στολές των οδηγών, που είναι 116.000 ευρώ το χρόνο, δηλαδή πάνω από 1.000 ευρώ το χρόνο για κάθε οδηγό.
Σύμφωνα με το σκεπτικό της πρότασης, οι ευρωβουλευτές θα είναι πιο ασφαλείς και προστατευμένοι αν έχουν αναπτύξει σχέση με τον οδηγό τους, αντί να τους εξυπηρετεί μία εταιρεία, όπως τώρα.
με πληροφορίες από iefimerida.gr