Μετά από 74 χρόνια σχεδόν συνεχούς παρουσίας η VW ανακοίνωσε το 2019 τον τερματισμό της παραγωγής του θρυλικού Beetle, του αυτοκινήτου που έγραψε ένα από τα πιο σημαντικά κεφάλαια της αυτοκίνησης και πρωταγωνίστησε σε διάφορες εκδόσεις του σε πολλές ανεξίτηλες στιγμές της ιστορίας.
Ίσως όμως να αποδειχθεί τελικά πως δεν έχουν πέσει οι τίτλοι τέλους για το «σκαθάρι» καθώς πριν λίγες ημέρες η VW κατέθεσε μια αίτηση κατοχύρωσης του ονόματος e-Beetle ενώ έκανε το ίδιο και για αρκετά ακόμα γνωστά ιστορικά ονόματα της μεταξύ των οποίων το e-Golf Classic, e-Karmann και e-Kübel.
Παρά το γεγονός πως ο CEO της VW, Herbert Diess διαβεβαίωσε την περασμένη χρονιά πως το Beelte θα αποσυρθεί για πάντα θα θυμίσουμε πως ο ίδιος λίγο παλιότερα είχε δηλώσει πως το Αυτοκίνητου του Λαού θα μπορούσε να συνεχίσει να υπάρχει σε μια ηλεκτρική έκδοση που θα βασιζόταν στην πλατφόρμα MEB του γερμανικού ομίλου. Είχε τονίσει επίσης πως το όνομα Beetle έχει μια πολύ σημαντική συναισθηματική αξία για την VW.
Είναι σίγουρα αρκετά νωρίς για να μπορούμε να πούμε με σιγουριά ποια είναι τα σχέδια της VW πίσω από την κατοχύρωση των ιστορικών ονομάτων. Μπορεί να πρόκειται για τη δημιουργία μιας σειράς ηλεκτρικών οχημάτων με πιο αντισυμβατικό χαρακτήρα τα οποία θα βασίζονται στην πλατφόρμα MEB ή επίσης είναι πολύ πιθανό να προετοιμάζεται το έδαφος για την δημιουργία ενός τμήματος που θα ασχολείται με την μετατροπή κλασικών VW σε ηλεκτρικά. Για παράδειγμα το 2019 η VW σε συνεργασία με την eClassics παρουσίασε δύο e-Käfer, κλασικά Beetle δηλαδή τα οποία είχαν μηχανικά μέρη από το ηλεκτρικό e-Up!