Επίθεση με βαριοπούλες πραγματοποίησαν τη νύχτα μέλη του Ρουβίκωνα στο σούπερ μάρκετ όπου χθες συνελήφθη η ηλικιωμένη γυναίκα αφού πήρε τρόφιμα χωρίς να πληρώσει.
Μέλη του Ρουβίκωνα επιτέθηκαν τη νύχτα με βαριοπούλες στο σούπερ μάρκετ όπου χθες συνελήφθη μια ηλικιωμένη γυναίκα επειδή πήρε τρόφιμα χωρίς να τα πληρώσει.
Από την επίθεση μελών του Ρουβίκωνα προκλήθηκαν ζημιές στην τζαμαρία.
Η υπόθεση συγκίνησε τους πάντες και προκάλεσε κύμα συμπαράστασης προς την φτωχή ηλικιωμένη γυναίκα ενώ η εταιρεια, μετά την κατακραυγή, απέσυρε τη μήνυση.
Η γυναίκα πήρε λίγο τυρί και κρέας και έγινε αντιληπτή από τους υπεύθυνους του καταστήματος, οι οποίοι, παρά τις αντιδράσεις και τις παροτρύνσεις των πελατών που βρίσκονταν εκεί, ειδοποίησαν τις Αρχές.
Μάλιστα, ο υπεύθυνος του καταστήματος, φάνηκε ανένδοτος, λέγοντας ότι “οι εντολές που έχει είναι πολύ αυστηρές για αυτή την περίπτωση”.
Στο σημείο κλήθηκε η αστυνομία, όπου και προσήγαγαν την 70χρονη, ενώ η αλυσίδα σούπερ μάρκετ κατέθεσε μήνυση εναντίον της, παρά το γεγονός ότι η ίδια εξήγησε τους λόγους για τους οποίους προέβη σε αυτή την πράξη.
Υποστήριξε ότι δεν έχει καθόλου χρήματα και παλεύει να αντεπεξέλθει στις υποχρεώσεις της, καθώς πληρώνει με τη σύνταξή της το στεγαστικό δάνειο για να μην της πάρουν το σπίτι.
Η τραγική ιστορίας της ηλικιωμένης “άγγιξε” τόσο τους αστυνομικούς, όσο και τους πελάτες του σούπερ μάρκετ, που προσφέρθηκαν να πληρώσουν εκείνοι το ποσό των προϊόντων. Ωστόσο, από τη μεριά τους οι υπεύθυνοι του σούπερ μάρκετ ήταν ανένδοτοι, προχώρησαν τις ποινικές διαδικασίες και στις αντιδράσεις που προκλήθηκαν, απάντησαν πως “η πολιτική της εταιρείας είναι να μην αποσύρει αυτού του είδους τις μηνύσεις”. Στην συνέχεια, η εταιρία εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία αναφέρει πως δεν θα δοθεί συνέχεια στο περιστατικό
Η ανακοίνωση της εταιρίας – Θα φροντίσουμε να μην υπάρξει συνέχεια
“Η Lidl Ελλάς από την έναρξη της λειτουργίας της εφαρμόζει με υψηλό αίσθημα ευθύνης αξίες και πρακτικές κοινωνικής υπευθυνότητας. Έχει αποδείξει έμπρακτα και διαχρονικά ότι στέκεται δίπλα στους συμπολίτες της με ήθος και ευθύνη, όπως πράττει πάντα σε αντίστοιχες περιπτώσεις κοινωνικής ευαισθησίας.
Συγκεκριμένα έχει μεριμνήσει με μηχανισμό υποστήριξης μέσω ΜΚΟ σε όλη την Ελλάδα ώστε να αντιμετωπίζει άμεσα αιτήματα για προϊοτική βοήθεια από ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.
Το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας στο Ίλιον μάς λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία.
Η διοίκηση της εταιρείας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε.
Η Lidl Ελλάς θα συνεχίζει να στέκεται διαχρονικά στο πλευρό όσων μας χρειάζονται, αναγνωρίζοντας την ευθύνη και τον ρόλο της στην ελληνική κοινωνία”.