Οι εμπορικές επιχειρήσεις ετοιμάζονται για την καταναλωτική προωθητική ενέργεια, επονομαζόμενη ως «Black Friday», στις 24 Νοεμβρίου 2017.
Σε εγκύκλιο της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας προς τις ομοσπονδίες και τους εμπορικούς συλλόγους μέλη της υπενθυμίζει ότι πέρυσι δοκιμάστηκε για πρώτη φορά και στην Ελλάδα η – προερχόμενη από το εξωτερικό – συγκεκριμένη καταναλωτική προωθητική ενέργεια, και μάλιστα με επιτυχία και όπως σημειώνει: “δεδομένου ότι αυτή η προωθητική ενέργεια πραγματοποιήθηκε πέρυσι κατά κύριο λόγο από πολυεθνικές επιχειρήσεις, θεωρούμε ότι δεν πρέπει να αφήσουμε αυτό το πεδίο ελεύθερο μόνο για τους μεγάλους αλλά να το επιφυλάξουμε μόνοι μας και για τους μικρούς και μεσαίους επιχειρηματίες”
Υπενθυμίζεται ότι την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου, που παραδοσιακά σηματοδοτεί την έναρξη της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων στις ΗΠΑ, πραγματοποιούνται εκτεταμένες προσφορές προϊόντων, με ξεκίνημα για την χώρα μας τον περασμένο Νοέμβριο κυρίως σε κλάδους όπως τα ηλεκτρικά είδη και τα προϊόντα τεχνολογίας.