Τη δημοσιοποίηση, από τον Ιούλιο, περισσότερων πληροφοριών για τον τρόπο με τον οποίο οι διαφημιστές στοχεύουν σε χρήστες του Facebook και του Instagram με πολιτικές διαφημίσεις, ενόψει και των ενδιάμεσων εκλογών στις ΗΠΑ, ανακοίνωσε η Meta.
Ειδικότερα, όπως έγινε γνωστό από τον Ιούλιο η εταιρεία θα αρχίσει να δίνει λεπτομέρειες για τα δημογραφικά στοιχεία και τα ενδιαφέροντα χρηστών στους οποίους στοχεύουν διαφημίσεις στα δύο βασικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Meta.
Οι νέες πληροφορίες θα είναι διαθέσιμες σε 242 χώρες όταν γίνεται διαφήμιση για ένα κοινωνικό ζήτημα, πολιτικό θέμα ή για εκλογές, γνωστοποιήθηκε.
Επιπλέον, η Meta θα δημοσιοποιεί πόσα ξοδεύουν οι διαφημιστές όταν προσπαθούν να στοχεύσουν ανθρώπους σε συγκεκριμένες πολιτείες των ΗΠΑ.
«Ελπίζουμε με τον τρόπο αυτό να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να κατανοήσουν καλύτερα τις πρακτικές που χρησιμοποιούνται για την προσέγγιση πιθανών ψηφοφόρων στις τεχνολογίες μας», είπε σχετικά ο Τζεφ Κινγκ της Meta.
Το Associated Press δημοσιεύοντας την εξέλιξη, σημειώνει σχετικά πως οι νέες λεπτομέρειες θα μπορούσαν να ρίξουν περισσότερο φως στο πώς οι πολιτικοί διαδίδουν παραπλανητικά ή αμφιλεγόμενα πολιτικά μηνύματα σε συγκεκριμένες ομάδες ανθρώπων.
Σημειώνεται ότι, επί σειρά και πλέον ετών, οργανώσεις και οι Δημοκρατικοί κάνουν λόγο σε παραπλανητικές διαφημίσεις που το Facebook «μοιράζει» στους ισπανόφωνους πληθυσμούς.
Πηγή: Associated Press