Αν υπάρχουν δύο μάστιγες στην αξιολόγηση του traffic σε ένα site, τότε αυτές είναι οι εξής δύο:
- Agencies : τα οποία κάνουν mis-report το traffic τους στους πελάτες τους, με το να μην τους δίνουν πρόσβαση στα πραγματικά στατιστικά.
- Publishers : οι οποίοι όχι μόνο μαγειρεύουν τα αποτελέσματα του Google Analytics, αλλά και χρησιμοποιούν τακτικές πλασματικής κίνησης για να αποδείξουν πως έχουν διπλάσια ή τριπλάσια κίνηση απ’ όση πραγματικά έχουν.
Σήμερα θα ασχοληθούμε με τη δεύτερη κατηγορία.
Διαβάστε τη συνέχεια στο spinningsm.com