To Heritage HUB στο Mirafiori μαζί με το Museo Storico Alfa Romeo στο Arese, αποτελούν τα δύο σημεία όπου διατηρείται ολοζώντανη η πορεία της Fiat.
Τo κτίριο 81, στο βιομηχανικό συγκρότημα Mirafiori της Fiat στο Τορίνο, δημιουργήθηκε το 1960 για να στεγάσει τη γραμμή παραγωγής συστημάτων μετάδοσης τα οποία προορίζονταν για μοντέλα που κατασκευάζονταν στο Τορίνο, όπως τα θρυλικά Fiat 127, Panda και Uno. Το 2019, τα 15.000 τ.μ. του κτιρίου 81 ανακαινίστηκαν ώστε να φιλοξενήσουν το FCA Heritage HUB, έναν «ναό» της αυτοκίνησης που φιλοξενεί περισσότερα από 250 αυτοκίνητα των Fiat, Abarth, Alfa Romeo και Lancia, ορισμένα εκ των οποίων μέχρι σήμερα δεν είχαν εμφανιστεί στο ευρύ κοινό. Μαζί με το Museo Storico Alfa Romeo στο Αρέζε, αποτελούν τα δύο σημεία όπου διατηρείται ζωντανό όσο ποτέ το πνεύμα της Ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Σε αντίθεση με το μουσείο της Alfa Romeo, το Heritage HUB μέχρι σήμερα δεν είναι προσβάσιμο για το κοινό, κάτι που όμως αναμένεται να αλλάξει στο προσεχές διάστημα. Μέχρι τότε, η FCA Heritage έχει δημιουργήσει ένα σύντομο video που μας δίνει μια πρώτη γεύση αυτής της ξεχωριστής εγκατάστασης.
Κυρίαρχο στοιχείο στο χώρο αποτελούν βεβαίως τα αυτοκίνητα, ορισμένα εκ των οποίων έγιναν θρύλοι, όπως τα Fiat 500, Abarth 2400 Coupe και βέβαια οι Lancia Stratos και Delta Integrale. Ανάμεσά τους υπάρχουν και πολλά μοναδικά κομμάτια, τα οποία μέχρι σήμερα ελάχιστοι άνθρωποι έχουν δει.
Και τα δύο αυτά στοιχεία οφείλονται στον επικεφαλής της FCA Heritage, τον σχεδιαστή Roberto Giolito, έναν άνθρωπο του οποίου το έργο –που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και την απόλυτα επιτυχημένη αναβίωση της οικογένειας 500- μίλα πολύ περισσότερο από τον ίδιο, όπως άλλωστε και το Heritage HUB. Σκοπός ήταν το κοινό να έρθει σε επαφή με το αυτοκίνητο στη φυσική του αναλογία. Όπως θα το έβλεπε στο δρόμο και όχι μέσα σε βιτρίνες, ράμπες ή αναρτημένο σε ύψος από την οροφή του κτιρίου. Οι επισκέπτες του FCA Heritage HUB θα έχουν την ευκαιρία να «ζήσουν» τα αυτοκίνητα στην οπτική που τα φαντάστηκαν οι σχεδιαστές τους, ως προϊόντα που ταξιδεύουν τον άνθρωπο, είτε αυτό το ταξίδι αφορά τη διάσχιση της Αφρικανικής Ηπείρου σε 11 ημέρες με ένα Fiat Campagnola AR 51 το 1952, είτε μια ειδική του Ράλι Ακρόπολις μέσα σε μια Lancia Delta Intergrale, ένα Abarth 124 spider, ή ένα Fiat 131 Abarth Rally