Ομάδες, φίλαθλοι και στοιχήματα ήταν η επικέντρωση της τελευταίας Πανελλαδικής Έρευνας της Focus Bari, που—μεταξύ άλλων—έδειξε ότι:
Δύο στους πέντε Έλληνες φίλαθλοι (42%) θεωρούν ότι οι στοιχηματικές εταιρίες θα πρέπει να χορηγούν αθλήματα και ομάδες, ενώ…
Πάνω από ένας στους τρεις (35%) περιμένουν ότι οι χορηγοί της ομάδας τους, θα τους παρέχουν ειδικά προνόμια και προσφορές.
Επτά στους δέκα Έλληνες παραδέχονται ότι ο στοιχηματισμός στα αθλήματα είναι εθιστικός, αλλά…
Ένας στους τρεις αρέσκεται να στοιχηματίζει, καθώς ένα παιχνίδι βρίσκεται σε εξέλιξη, ενώ…
Είναι ξεκάθαρη η σχέση μεταξύ στοιχηματισμού και παρακολούθησης αθλητικών γεγονότων, δηλαδή όταν στοιχηματίζει κάποιος σε ένα γεγονός, είναι πολύ πιθανό να το παρακολουθήσει.
Δείτε ολόκληρη την έρευνα εδώ