To νέο Focus RS πρόκειται να διατηρήσει τον τίτλο του ισχυρότερου τετράτροχου στον πλανήτη με κίνηση στον μπροστινό άξονα, φτάνοντας με τη συμβολή ενός υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 2,3 λίτρων τους 350 ίππους.
Σε πείσμα των καιρών που επιβάλλουν όλο και μικρότερους σε κυβισμό και ισχύ κινητήρες, η Ford οδηγεί στην παραγωγή την τρίτη κατά σειρά γενιά του Focus RS.
Η είδηση προέκυψε μετά από δηλώσεις του επιχειρησιακού διευθυντή της Ford Europe, Barb Samardzich, ο οποίος υπογράμμισε ότι υπάρχει η πρόθεση να περάσει στην παραγωγή μια πρόταση υψηλών επιδόσεων, χωρίς ωστόσο να επιβεβαιώνει την ύπαρξη του υπό εξέλιξη Focus RS.
Αφετηρία για το νέο, πανίσχυρο hatchback της Ford θα αποτελέσει ο τετρακύλινδρος κινητήρας βενζίνης χωρητικότητας 2,3 λίτρων, ο οποίος εφοδιάζει τη μικρότερη σε ισχύ έκδοση της Mustang.
Βέβαια, στην περίπτωση του Focus RS η μέγιστη τιμή της ισχύος αναμένεται να ξεπερνά κατά πολύ τους 304 ίππους, φτάνοντας ακόμα και τους 350 ίππους.
Με σκοπό τη διατήρηση του βάρους αλλά και του κόστους σε λογικά επίπεδα, η κίνηση θα μεταδίδεται όπως και στις προηγούμενες γενιές του αυτοκινήτου στον μπροστινό άξονα, ενώ τη θέση του μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης θα πάρει ένα ηλεκτρονικό διαφορικό.
Από τη δεύτερη γενιά του Focus RS θα προέλθουν τα γόνατα Revoknuckle του μπροστινού άξονα, ενώ το μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων είναι εκείνο που θα συνοδεύσει τον πανίσχυρο κινητήρα των 2,3 λίτρων εξασφαλίζοντας –μεταξύ άλλων- την απαραίτητη αξιοπιστία.
Συνεχίζοντας την παράδοση που θέλει την ισχυρότερη έκδοση του Focus να προστίθεται στην γκάμα της Ford σχεδόν έναν χρόνο πριν την άφιξη της επόμενης γενιάς του μικρομεσαίου hatchback, το RS αναμένεται μέσα στο 2016.