Σε πωλήσεις 750 εκατ. ευρώ και περιθώριο EBIΤ 8% σε ετήσια βάση έως το 2026 με 2027 στοχεύει η Fourlis. Αυτό ανέφερε ο επικεφαλής του ομίλου, Βασίλειος Φουρλής στο πλαίσιο ενημερωτικής εκδήλωσης και την παρουσίαση του νέου εταιρικού λογότυπου, τονίζοντας πως αποτελεί εφικτό στόχο που θα επιτευχθεί μέσα από μέσα από την οργανική ανάπτυξη αλλά και την προσθήκη νέων καταστημάτων σε όλους τους τομείς λιανικής που δραστηριοποιείται (ΙΚΕΑ, H&B και Intersport).
«Βλέποντας τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου, είμαστε καθ’ οδόν για την επίτευξη των στόχων του έτους», σημείωσε χαρακτηριστικά, κάνοντας μάλιστα ειδική αναφορά στον τομέα των αθλητικών ειδών (Intersport) που υπεραπόδωσε τον Απρίλιο και τον Μαϊο. Έσπευσε μάλιστα να προσθέσει ότι στον τομέα αυτό θα πρέπει να αναμένονται αρκετές εκπλήξεις από την Fourlis, αποφεύγοντας να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες.
«Πρόκειται για μια δυναμική αγορά που σήμερα πλέον φθάνει σε αξία από 600 εκατ. ευρώ έως 700 εκατ. ευρώ από 250 εκατ. ευρώ που ήταν στην κρίση. Ακόμη και η Gucci πλέον βγάζει παπούτσια», υπογράμμισε.
Σκέψεις για franchise
Στο πλαίσιο αυτό, εξετάζεται σε ορισμένε περιοχές που δεν έχουν το κρίσιμο όγκο να εξυπηρετήσει ένα κατάστημα Intersport να δημιουργηθεί ένα σύστημα franchise καταστημάτων, τα οποία θα προμηθεύει μάρκες όπως NIKE και Adidas μετά την απόφαση των τελευταίων να διακόψουν τις απευθείας πωλήσεις σε μεμονωμένους έμπορους και να επικεντρωθούν σε μεγάλους αντιπρόσωπους.
Ο κ. Φουρλής έκανε ειδική αναφορά στο θέμα των τιμών, λέγοντας πως οι καταναλωτές στην Ελλάδα και όχι μόνο είναι αρκετά ευαίσθητοι και επιλέγουν τα προϊόντα με βάση το συγκεκριμένο κριτήριο. «Το θέμα της τιμής είναι στην καρδιά του σύγχρονου λιανεμπορίου. Πρέπει οι εταιρείες να παρέχουν καλές τιμές, τις οποίες μπορεί να ελέγξει ο καταναλωτής. Έχουμε πλέον μια νέα δημοκρατία του καταναλωτή. Γιατί ψηφίζει με την τσέπη του, αλλά και ενημερώνεται πολύ εύκολα και συγκρίνει», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Ο ίδιος πρόσθεσε πως τη φετινή χρονιά δεν έγινε καμία αύξηση τιμών τόσο στα ΙΚΕΑ όσο και στα Intersport. «Όχι μόνο δεν έχουμε αυξήσει τιμές, αλλά έχουμε μειώσει τιμές σε 2.000 προϊόντα από 8% έως 10%. Στόχος μας είναι αυτή η πολιτική να συνεχισθεί», υπογράμμισε.
Σκέψεις για H&B μέσα στα Intersport
Όσον αφορά στην ανάπτυξη του δικτύου των καταστημάτων λιανικής, ο προχωράει κανονικά το σχέδιο λειτουργίας νέων ΙΚΕΑ σε Πάτρα τον Νοέμβριο, στο Ηράκλειο το καλοκαίρι του 2025 και στο Ελληνικό το 2027 αλλά και Intersport σε Ελλάδα αλλά και Ρουμανία και Βουλγαρία.
Σχέδια ανάπτυξης υπάρχουν και για την Holland & Barrett (Η&Β), μέσα και από την συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος με τα καταστήματα shop in shop. Ειδικότερα, σχεδιάζεται η λειτουργία 6 σημείων σε διάφορες πόλεις χωρίς ωστόσο ακόμη να έχουν ληφθεί οριστικές αποφάσεις.
O κ. Φουρλής ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει πρόθεση επέκτασης του μοντέλου του shop in shop με άλλο σούπερ μάρκετ πέραν της ΑΒ, τόνισε ωστόσο ότι υπάρχουν σκέψεις για ενσωμάτωση των Η&Β στα Intersport μιας και υπάρχουνε προϊόντα που απευθύνονται σε κοινό που αθλείται. Είναι ένα project που θα προχωρήσει εφόσον ληφθεί το πράσινο φως από τον διεθνή όμιλο της Intersport.
Νέο μεγάλο συμβόλαιο για την Trade Estates
Αναφορικά με την Trade Estates, όπου επιχειρείται η μείωση του ποσοστού μέσα από νέο placement της τάξης του 13% δρομολογείται η δραστική μείωση του δανεισμού ενώ, μετά τη συμφωνία με την ΙΚΕΑ για το διεθνές κέντρο διανομής είναι στα σκαριά νέο μεγάλο deal με μεγάλη εταιρεία που παρέχει προϊόντα στην Ελλάδα. Ο κ. Φουρλής απέφυγε να αποκαλύψει το όνομα της εταιρείας, απλά περιορίστηκε να πει ότι θα ανακοινωθεί το επόμενο διάστημα.
Κλείνοντας ο κ. Φουρλής αναφέρθηκε στο νέο εταιρικό λογότυπο, λέγοντας πως συμβολίζει τη νέα εποχή του ομίλου. «Είναι η 5η φορά στην ιστορία μας που κάνουμε rebranding από το 1985 που μπήκα στον όμιλο. Δεν είναι μόνο αισθητική η αλλαγή, αλλά συμβολίζει την καινούργια εποχή και με αυτό θα κινηθούμε την επόμενη 10ετία», σημείωσε.
Πηγή ot.gr