Η Google παρουσίασε έναν ad-blocker για την browser της, Chrome, o οποίος έχει σκοπό να εμποδίζει «ενοχλητικές» διαφημίσεις (όπως auto-play διαφημίσεις βίντεο) να προβάλλονται στους χρήστες.
Η επιλογή των διαφημίσεων που θα μπλοκάρονται θα γίνεται από την Coalition for Better Ads (CBA), η οποία αποτελείται από διάφορες εταιρείες, περιλαμβανομένων της Google και του Facebook. Όπως αναφέρει το BBC, τα sites θα έχουν περιθώριο 30 ημερών για να απομακρύνουν τις ενοχλητικές διαφημίσεις πριν αρχίσει το μπλοκάρισμά τους.
Έρευνα πάνω σε 40.000 χρήστες του Ίντερνετ σε ΗΠΑ και Ευρώπη έδειξε πως οι πιο ενοχλητικές διαφημίσεις ήταν full-page διαφημίσεις οι οποίες κρύβουν το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας και animated διαφημίσεις που αναβοσβήνουν, σύμφωνα με blogpost του Κρις Μπέντζελ της Google. «O Chrome θα μπλοκάρει αυτόματα διαφημίσεις σε sites που δεν πληρούν τα Better Ads Standards» έγραψε σχετικά. «Όταν τουλάχιστον ένα network request έχει μπλοκαριστεί, ο Chrome θα δείχνει στον χρήστη ένα μήνυμα που θα υποδεικνύει πως έχει λάβει χώρα ad blocking, καθώς και μια επιλογή απενεργοποίησης αυτής της ρύθμισης».
Η κίνηση αυτή της εταιρείας θεωρείται αντίμετρο στη χρήση ad-blockers από πολλούς χρήστες, τα οποία απλά μπλοκάρουν όλες τις διαφημίσεις.