Παρασκευή, 22 Οκτωβρίου, 2021

FT: Πανδημικό hit τα ποδήλατα γυμναστικής και οι διάδρομοι ιδιαίτερα κατά την διάρκεια των lockdown

Είναι πλέον σίγουρο ότι κατά την διάρκεια της πανδημίας τα μηχανήματα γυμναστικής βρέθηκαν στο πικ τους κατά την διάρκεια των lockdown και συνεχίζουν φυσικά να είναι ένας από τους τρόπους άσκησης των ατόμων μέσα στο σπίτι. Εντύπωση προκάλεσε το διαφημιστικό σποτ μίας εταιρείας, της Peloton για το τρόπου που ήταν γυρισμένο και για τον συμβολισμό του.

Στο χείλος της οικονομικής καταστροφής, ένα καστ των τριών τράβηξε το κοινό σε δάκρυα πάνω από μια ξύλινη μαριονέτα του Tiny Tim – διπλασίασε τα δάκρυα καθώς ένας μικροσκοπικό δεκανίκι εμφανίστηκε χωρίς αυτόν – και προκάλεσε το γέλιο με μερικές σύγχρονες αναφορές. Οι ηθοποιοί τελείωσαν με χριστουγεννιάτικα άλματα και υποκλίθηκαν σε μια επευφημία.

Υπήρξαν κάποιες επιτυχίες κατά την διάρκεια της πανδημίας, συμπεριλαμβανομένης μιας συσκευής που φαίνεται να έχει σχεδιαστεί προφανώς για άτομα που δεν πηγαίνουν πουθενά. Είναι το ποδήλατο Peloton, το οποίο, για τις κατηγορίες χρημάτων που θέλουν να διατηρήσουν την υγεία τους, έχει αποδειχθεί μια λαμπρή εκτροπή από το lockdown. Ο Rishi Sunak έχει ομολογήσει ότι είναι μια από τις προτιμώμενες μορφές άσκησής του. Φυσικά είναι. Το ποδήλατο γυμναστικής είναι ο καγκελάριος μας σε ηλεκτρονική μορφή: διακριτικός, ακριβός, ψηφιακός, εργατικός, ελαφρώς παράλογος

Εκείνο το 2020 θα ήταν αξέχαστο για την Peloton φαινόταν απίθανο πριν από ένα χρόνο. Όσοι από εμάς δεν κάνουμε συχνά γυμναστική γιατί θεωρούμε ακριβά τα γυμναστήρια, γνωρίζουμε το όνομα μόνο μέσω μιας καταστροφικής διαφημιστικής καμπάνιας. Ένα αφήγημα που υποδηλώνει ότι η εταιρεία και το διαφημιστικό της γραφείο δεν είχαν διαβάσει ούτε μια είδηση που μιλούσε για την πανδημία.

Οι φεμινίστριες ήταν εξοργισμένες, το Διαδίκτυο πλημμύρισε με παρωδίες και η Peloton λέγεται ότι είχε διαγράψει 1,5 δισ. Δολάρια από την αξία του για αυτήν τη δυστοπική, σεξιστική χριστουγεννιάτικη διαφήμιση. Παρόλα αυτά η διαφήμιση αν και σχολιάστηκε αρνητικά, θα μπορούσαμε να πούμε ότι έμεινε αξέχαστη σε μερικούς.

Τώρα που είναι τόσο επιτυχημένη, είναι εύκολο να καταλάβουμε γιατί. Οι απαιτήσεις της πανδημίας έχουν παίξει σε μια αναπτυσσόμενη τάση, η οποία είναι η μείωση όσο το δυνατόν περισσότερης ζωής σε απομακρυσμένες, ψηφιακές συναλλαγές.

Το ποδήλατο γυμναστικής Peloton είναι πολύ καλό σε αυτό, ενώ συνδέεται μέσω του Διαδικτύου με μια εκθαμβωτική γκάμα φωτογενών εκπαιδευτών γυμναστικής οποιουδήποτε φύλου, έτοιμοι να αναδημιουργήσουν τις ιδρωμένες δυσκολίες μιας τάξης γυμναστικής, χωρίς την απαιτούμενη σωματική δέσμευση πρόσωπο με πρόσωπο μιας ημερομηνίας Tinder .

Ακόμα καλύτερα, για αυτούς τους ανταγωνιστικούς αθλητές από τους πύργους της πόλης, κάθε τάξη συνδέεται με όλους τους άλλους που το κάνουν, ώστε να μπορείτε να δείτε πού βρίσκεστε στη σειρά. Και, αν δεν θέλετε να αλληλεπιδράσετε με μια εικονική τάξη, μπορείτε να ενεργοποιήσετε το βίντεο και να ακολουθήσετε μια γραφική διαδρομή.

Αυτή η πτώση στην αποτίμηση μπορεί να ξεχαστεί. Είναι μια επιχείρηση πωλήσεων και συνδρομών, καθώς μόλις αγοράσετε το κιτ, πρέπει να πληρώσετε για να συνδεθείτε με αυτούς τους χαριτωμένους εκπαιδευτές. Μετά το κλείσιμο του γυμναστηρίου και τις κλειδαριές που έστειλαν τους ανθρώπους στο σπίτι, οι πωλήσεις αυξήθηκαν: η εταιρεία έχει ανώτατο όριο αγοράς 34 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Αλλά δεν είναι όλοι πεπεισμένοι. Ρώτησα τον σύζυγό μου, ο οποίος έχει διπλασιάσει δύο φορές το μήκος της Βρετανίας από το Land’s End στον John o ’Groats, αν θα ήθελε ένα από αυτά τα Χριστούγεννα. Ήταν εξοργισμένος. «Ξέρεις πόσο κοστίζουν;» Δεν το έκανα. «Και γιατί δεν θα πας πουθενά μέσα στο σπίτι, όταν μπορείς να κάνεις ποδήλατο μίλια έξω;» Ίσως είναι γενετικό πράγμα.

FT: A year of going nowhere fast
Απόδοση: Γιάννης Κουτρουμπής

σχετικα αρθρα

ροη ειδησεων