Σφοδρή είναι η ενόχληση της ελληνικής κυβέρνησης για την στάση της Ισπανίας και συγκεκριμένα της κυβέρνησης Σάντσεθ η οποία ουσιαστικά κινείται σε τροχιά αναβάθμισης των σχέσεων της με την Τουρκία και της στρατιωτικής τους συνεργασίας. Για να ξέρετε ότι αυτό που ενόχλησε περισσότερο την ελληνική κυβέρνηση δεν είναι τόσο η ναυπήγηση αεροπλανοφόρου για την Τουρκία (έτσι κι αλλιώς χωρίς τα F-35 το αεροπλανοφόρο όταν και όποτε παραδοθεί στους Τούρκους θα χρησιμεύσει ως βάση των drones ή των ελικοπτέρων), ούτε η ναυπήγηση υποβρυχίων (που Ισπανοί δεν φημίζονται όσο για παράδειγμα οι Γάλλοι ή οι Αμερικανοί στην κατασκευή υποβρυχίων), αλλά η ναυπήγηση, σύμφωνα με κάποιες πληροφορίες, αποβατικών σκαφών. Αυτή είναι η ανησυχία γιατί εάν κοιτάξει κανείς τους σκοπούς της Άγκυρας τα αποβατικά σκάφη τα προορίζει είτε για τα ελληνικά νησιά, είτε για την Κύπρο είτε για την Λιβύη. Να σημειώσω εδώ ότι απέναντι από τα ελληνικά νησιά η Τουρκία διαθέτει ήδη στόλο αποβατικών σκαφών, τα οποία εδώ και χρόνια όχι μόνον δεν τα απομακρύνει αλλά συνεχώς τα ενισχύει.
Το ελληνικό αβύθιστο αεροπλανοφόρο
Την ώρα που οι Τούρκοι συζητούν για ένα mini, medium ή large αεροπλανοφόρο με τους Ισπανούς, στην Ελλάδα άρχισαν οι συζητήσεις για το μοναδικό αβύθιστο αεροπλανοφόρο της Μεσογείου, αυτό της Κρήτης. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ στρατηγός Κωνσταντίνος Φλώρος βρέθηκε στην Κρήτη για να εποπτεύσει των εργασιών για τη δημιουργία ενός δεύτερου ναυστάθμου: Αυτό, έλεγε, στους επιτελείς του « τι η Σούδα τους πονάει, τους πονάει πολύ, αλλά ο ναύσταθμος θα γίνει κι ας κλαίει ο κόσμος».