To Skype εξηγεί τι συνέβη με κάποιες από τις υπηρεσίες του τη Δευτέρα και ζητά συγνώμη από τους χρήστες του.
Στόχος του Skype, όπως σύμφωνα με το pcmag.com, περιγράφεται από την ίδια την υπηρεσία στην ανακοίνωση της, είναι “να μας παρέχει εργαλεία για να είμαστε περισσότερο κοντά με τους ανθρώπους που έχουν μεγαλύτερη σημασία για εμάς”.
Όμως το πρόβλημα που αντιληφθήκαμε προχθές εμπόδισε την πραγματοποίηση αυτού του στόχου από το Skype.
To Skype εξηγεί ότι διέθεσε μία μεγαλύτερη από το συνηθισμένο αλλαγή στον τρόπο που διαμορφώνεται η υπηρεσία, την οποία κάποιες από τις εκδόσεις του Skype δεν μπορούσαν να ενσωματώσουν σωστά. Αυτό οδήγησε πολλούς χρήστες να αποσυνδέονται από το δίκτυο του Skype.
H προσπάθεια επανασύνδεσης στο δίκτυο από πολλούς χρήστες προκαλούσε μεγάλο φορτίο σε αυτό με αποτέλεσμα πολλοί από αυτούς να μην μπορούν να μην μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις δωρεάν υπηρεσίες, όπως το messaging, να αλλάξουν status και να διαχειριστούν τις επαφές τους. Άλλοι δεν μπορούσαν να κάνουν sign-in ή να πραγματοποιήσουν κλήσεις.
Το Skype λέει ότι το Skype for Business δεν επηρεάστηκε.
Το πρόβλημα έχει λυθεί, όπως λέει το Skype.
Και ζητά συγνώμη.