H Nike παραμένει και το 2023 το πιο πολύτιμο και σημαντικό αθλητικό brand στον κόσμο, σύμφωνα με την ετήσια ανάλυσή των αθλητικών εταιρειών, από την κορυφαία διεθνή εταιρεία συμβούλων αξιολόγησης και στρατηγικής “Brand Finance”.
Ο αμερικανικός κολοσσός βρίσκεται στην 54η θέση της κατάταξης «Global 500» 2023- που παρουσιάζει η εταιρεία κάθε χρόνο-, με αξία 31.307.000.000 δολάρια. Συνολικά η Apple υποχώρησε από την πρώτη θέση στην κατάταξη αφού έχασε 57.600.000.000 δολάρια, ενώ από την πλευρά της, η Amazon ήταν αυτή που ανέβηκε στην πρώτη θέση ως τo πιο πολύτιμο brand στον κόσμο παρά το γεγονός ότι η αξία της επωνυμίας της μειώθηκε φέτος κατά 15%, από 350.300.000.000 σε 299.300.000.000 δολάρια.
Επιπλέον, οι εταιρείες τεχνολογίας Google και Microsoft διατηρούν αντίστοιχα την τρίτη και τέταρτη θέση, σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά. Για πρώτη φορά, το Decathlon μπήκε στην κατάταξη, στη θέση 235, καθώς και το Lululemon, που είναι στη 422 θέση και η Puma στην 491η.