Η Apple αναδείχθηκε για πρώτη φορά το ισχυρότερο brand παγκοσμίως, ξεπερνώντας και την Coca-Cola, που κατείχε τα πρωτεία επί 13 χρόνια.
Σύμφωνα με την εταιρία Interbrand, που είναι υπεύθυνη για την κατάταξη των εταιριών, η Coca-Cola εισήλθε στην τρίτη θέση, ενώ την δεύτερη θέση κατέχει άλλη μία εταιρία του κλάδου τεχνολογίας, η Google.
Το brand της Apple αποτιμάται στο ποσό των 98,3 δις δολαρίων, έχοντας καταγράψει αύξηση 28% σε σχέση με πέρυσι. Η Coca-Cola κατέγραψε αύξηση μόλις 2% με το brand της να αποτιμάται στα 79,2 δις δολάρια.
«Υπάρχουν κάποιες φορές που μία εταιρία αλλάζει τις ζωές μας όχι μόνο με τα προϊόντα της αλλά και με το ήθος της», αναφέρει η έκθεση της Interbrand.
«Για αυτό το λόγο η Apple κατάφερε να ξεπεράσει την Coca-Cola. Λίγες εταιρίες έχουν δώσει τη δυνατότητα σε τόσους ανθρώπους να κάνουν τόσα πράγματα εύκολα και για αυτό η Apple έχει εκατομμύρια οπαδούς, όπως έδειξαν εξάλλου και οι πωλήσεις των νέων iPhone 5c/5s».
Αναφορικά με την Coca-Cola, η έκθεση αναφέρει: «Αν και η μεγαλύτερη παγκοσμίως εταιρία εμφιαλώσεων γλίστρησε στην τρίτη θέση της κατάταξης φέτος, έχει απολαύσει μια μακρά και ένδοξη βασιλεία, καθώς αποτελεί μία διαρκή και κλασική αξία κατά τη διάρκεια των 127 χρόνων της και παραμένει το πιο αναγνωρίσιμο brand στον κόσμο».
Η βάση δεδομένων της Interbrand αξιολογεί συνδυαστικά τις οικονομικές επιδόσεις των εταιρειών με τον αντίκτυπο που έχουν τα εμπορικά τους ονόματα στο καταναλωτικό κοινό.