Για τους περισσότερους από εμάς, η περίοδος αυτή είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τα εορταστικά τραπέζια, όπου ενδέχεται καμιά φορά να πιούμε και κανένα ποτηράκι παραπάνω.
Από ότι φαίνεται όμως φέτος, η πρώτη επιλογή δεν θα είναι ούτε το ουίσκι, ούτε το κονιάκ αλλά η βότκα. Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει ο Oliver Ralph, δημοσιογράφος στους Financial Times.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, «φέτος σίγουρα θα πιούμε περισσότερη βότκα από ότι 10 χρόνια πριν», αφού οι πωλήσεις της ανεβαίνουν σταθερά τα τελευταία χρόνια κατά 7% κάθε χρόνο.
Η βότκα κατέχει πλέον το 17% της παγκόσμιας αγοράς αλκοολούχων ποτών και προηγείται τόσο του κονιάκ όσο και του ουίσκι.
Εντούτοις, οι παραγωγοί του δημοφιλούς ποτού αναμένεται να αντιμετωπίσουν σοβαρά προβλήματα στην επιχειρηματική τους δραστηριότητα καθώς ο υψηλός ανταγωνισμός μεταξύ των εταιριών «ωθεί» σταθερά τις τιμές προς τα κάτω.
Το γεγονός αυτό εξηγεί, σύμφωνα με το Ralph, τις πρόσφατες απόπειρες των εταιριών να διαφοροποιήσουν τα προϊόντα τους με το λανσάρισμα βότκας διαφόρων γεύσεων, κάτι που ίσως να μην αφήσει ευχαριστημένους τους λάτρεις του «κλασσικού».