Γράφει η Πηνελόπη Μητρούλια,
Δυναμική εμπορική πολιτική είναι αποφασισμένη να ασκήσει η ΔΕΗ προκειμένου να διατηρήσει το μερίδιο αγοράς που διαθέτει, σε μια φάση που ο ανταγωνισμός από τις ιδιωτικές εταιρείες προμήθειας ρεύματος έχει αρχίσει να παίρνει σάρκα και οστά. Και επειδή οι πελάτες στους οποίους γίνονται πάντα οι πρώτες κρούσεις για αλλαγή προμηθευτή είναι οι επιχειρήσεις, η διοίκηση της ΔΕΗ έσπευσε να ανακοινώσει εκπτώσεις σε εταιρίες και επιχειρηματικούς ομίλους από την 1η Ιανουαρίου του 2015, της τάξης του 2% έως 5,5% στα σημερινά τιμολόγια.
Τα νέα μειωμένα τιμολόγια ρεύματος αφορούν τις μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις με παροχές στη Χαμηλή και Μέση τάση, οι οποίες καταναλώνουν τουλάχιστον 1Gwh ανά έτος. Οι μειώσεις του κόστους του ρεύματος θα οδηγήσουν σε σημαντική μείωση του λειτουργικού κόστους των επιχειρήσεων ενισχύοντας την προσπάθειά για βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς τους.
Η νέα εκπτωτική πολιτική της ΔΕΗ αφορά περίπου 30.000 παροχές ηλεκτρικού ρεύματος επαγγελματικών εγκαταστάσεων. Το ποσοστό έκπτωσης θα είναι κλιμακούμενο και θα ποικίλει ανάλογα με το ύψος της κατανάλωσης. Η νέα εκπτωτική πολιτική προστίθεται στη μείωση τιμών που πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο του 2014 και που αφορούσε κυρίως σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ενώ σήμερα απευθύνεται στις μεσαίες και μεγάλες εταιρείες και τους επιχειρηματικούς ομίλους.
Η ΔΕΗ λοιπόν μπαίνει δυναμικά στον ανταγωνισμό και δείχνει ότι μπορεί να «παίξει μπάλα» και στο γήπεδο της ελεύθερης αγοράς. Κι αυτό έχει ευρύτερη σημασία για την εθνική οικονομία. Διότι το στοίχημα της ανταγωνιστικότητας για τη ΔΕΗ, γίνεται ταυτόχρονα πλεονέκτημα ανταγωνιστικότητας για τις επιχειρήσεις, τις βιομηχανικές κυρίως, οι οποίες θα μπορούν με χαμηλότερο ενεργειακό κόστος πλέον, να πατήσουν καλύτερα στα πόδια τους και να απαντήσουν στις προκλήσεις των διεθνών αγορών.