Προτίμηση στη «στρογγυλή θεά» φαίνεται ότι έδειξαν οι περισσότεροι τηλεθεατές την προηγούμενη σεζόν.
Όπως αναφέρει το gossiptv, σύμφωνα με τον ετήσιο απολογισμό της Nielsen Audience Measurement, τις έξι από τις δέκα θέσεις του Τop 10 της σεζόν 2013-14 κατέλαβαν ποδοσφαιρικοί αγώνες, αποδεικνύοντας ότι οι τηλεθεατές είναι «κολλημένοι με την μπάλα»! Κερδισμένη, έτσι, βγήκε η ΝΕΡΙΤ, που μέσα από τη συχνότητα της μετέδωσε τους αγώνες του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Μάλιστα στην κορυφή της κατάταξης δεν βρέθηκε ο τελικός μεταξύ Γερμανίας και Αργεντινής, αλλά ο αγώνας της Ελλάδας με την Κόστα Ρίκα. Ωστόσο η κρατική τηλεόραση κέρδισε και μία ακόμα θέση στη δεκάδα, από τη μετάδοση του τελικού του φεστιβάλ της Eurovision. Στις υπόλοιπες θέσεις της δεκάδας βρέθηκε για ακόμα μία σεζόν το «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» με τον Λάκη Λαζόπουλο, που έβαλε τον Αlpha στην 8η θέση, ενώ τα «Κλεμμένα όνειρα» κέρδισαν για το Μega την 9η θέση. Το κανάλι της Μεσογείων πάντως ωφελήθηκε περισσότερο από τη σειρά «Κάτω Παρτάλι», αφού το τέταρτο επεισόδιο της σουρεαλιστικής κωμωδίας βρέθηκε στην 3η θέση της κατάταξης, αποδεικνύοντας ότι είναι από τα Μega-λα «όπλα» του στη μάχη της τηλεθέασης.