Την ανάπτυξη της χρήσης υγροποιημένου αερίου (LNG) στη ναυτιλία επιδιώκει η ΔΕΠΑ σε συνεργασία με εταιρείες και φορείς από την Ιταλία και την Κύπρο. Σκοπός της κοινοπραξίας στην οποία συμμετέχει η ΔΕΠΑ είναι να μελετηθούν οι προϋποθέσεις, τα στάνταρς, οι νομοθετικές πρωτοβουλίες και οι υποδομές που απαιτούνται ώστε να προωθηθεί το LNG ως καύσιμο στη ναυτιλία. Το έργο μάλιστα είναι υποψήφιο για χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Η χρήση LNG ως ναυτιλιακό καύσιμο αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά τα επόμενα χρόνια, καθώς οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από τη χρήση του είναι 15%-25% χαμηλότερες σε σχέση με το ντίζελ ή το μαζούτ, οι εκπομπές διοξειδίου του θείου 100% χαμηλότερες και οι εκπομπές οξειδίου του αζώτου 90% λιγότερες.
Έτσι η ΔΕΠΑ στις προτάσεις που κατέθεσε στη ΡΑΕ στο πλαίσιο της δημόσιας διαβούλευσης για το Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου (EΣΦA) κάνει ιδιαίτερη αναφορά στο ναυτιλιακό LNG (LNG banquering). Επιμένει δε ιδιαίτερα, στις μεταφορές LNG σε απομακρυσμένες περιοχές και σε νησιά και ζητεί να περιληφθεί η πρόβλεψη για τη δημιουργία φόρτωσης βυτίων στη Ρεβυθούσα. Με τη μεταφορά του υγροποιημένου αερίου σε περιοχές που δεν είναι συνδεδεμένες στο δίκτυο στοχεύει στην αύξηση των πωλήσεών της, οι οποίες υποχώρησαν κατακόρυφα το 2014 εξ αιτίας της κάθετης πτώσης της ηλεκτροπαραγωγής από αέριο.
Στο παρελθόν είχαν πέσει στο τραπέζι προτάσεις και από ξένες εταιρείες για τη δημιουργία σταθμών φόρτωσης ναυτιλιακού LNG στον Πειραιά, με την ανάπτυξη των κατάλληλων υποδομών.
Στα σχέδια της ΔΕΠΑ είναι και η χρήση CNG, συμπιεσμένου φυσικού αερίου.