Στην τελετή φωταγώγησης του Καλλιμάρμαρου, έδωσε το «παρών» η Ελένη Μενεγάκη, καθώς τα τελευταία χρόνια είναι Πρέσβειρα της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού, γνωστής εταιρίας καλλυντικών στην Ελλάδα. Tο στάδιο, μάλιστα, θα παραμείνει ροζ για μία εβδομάδα με σκοπό να ενισχύσει τη μετάδοση του μηνύματος της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης.
Η Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estée Lauder Companies δημιουργήθηκε από την Evelyn Lauder το 1992, όταν συνειδητοποίησε πόσες γυναίκες πέθαιναν από άγνοια ή φόβο για τον καρκίνο του μαστού, την ίδια στιγμή που έρευνες της εποχής αποδείκνυαν πως ο καρκίνος του μαστού είναι κατά 98% ιάσιμος, εφόσον διαγνωσθεί έγκαιρα.
Kάθε Οκτώβριο, στο πλαίσιο της Εκστρατείας για τον Καρκίνο του Μαστού της Estee Lauder Companies πραγματοποιείται παγκοσμίως το πρόγραμμα Φωταγώγησης Σημαντικών Κτιρίων-Οροσήμων σε ροζ χρώμα με στόχο την ταχύτερη και ευρύτερη διάδοση της γνώσης για την πρόληψη.
Από το 1992 μέχρι σήμερα έχουν φωταγωγηθεί πάνω από 1000 κτίρια-ορόσημα και μνημεία παγκοσμίου σημασίας σε 70 χώρες μεταφέροντας το αισιόδοξο μήνυμα ότι η ΠΡΟΛΗΨΗ ΣΩΖΕΙ ΖΩΕΣ.
Στην Ελλάδα έχουν φωταγωγηθεί μέχρι σήμερα το Ζάππειο Μέγαρο, η Αγορά του ΟΑΚΑ, o Λόφος του Λυκαβηττού, το Δημαρχείο της Αθήνας, ο πύργος του ΟΤΕ στην Θεσσαλονίκη, το Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία στο Σύνταγμα, το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, η πλατεία Αριστοτέλους, ο Λευκός Πύργος και η Καμάρα στη Θεσσαλονίκη, το Ενετικό Φρούριο ΚΟΥΛΕ στο Ηράκλειο, το Παλάτι του Μεγάλου Μαγίστρου στη Ρόδο και η Πλατεία Σπιανάδα στην Κέρκυρα, το Κτίριο του Μετοχικού Ταμείου Στρατού City Link, η Στοά Σπυρομήλιου, το Hilton Αθηνών και το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.