Η Google έχει ξεκινήσει να ανανεώνει σταδιακά την εμφάνιση της αρχικής της σελίδας.
Ο ανασχεδιασμός περιλαμβάνει ένα ελαφρώς πεπλατυσμένο και αναδιαμορφωμένο λογότυπο, ενώ αντικαθίσταται η προηγούμενη μπάρα του μενού με μικρότερα links στη δεξιά πλευρά της σελίδας.
Η εν λόγω κίνηση γίνεται παράλληλα με την ανανέωση του λογότυπου της Yahoo και του Βing της Microsoft, ενώ η εκπρόσωπος της εταιρίας είπε ότι παρόμοιες αλλαγές θα ακολουθήσουν και σε άλλα προϊόντα.
Είναι η πρώτη αλλαγή στο λογότυπο της Google από το 2010. Η αλλαγή δεν είναι ακόμη oρατή σε όλους τους χρήστες.
«Είναι κατάλληλη εποχή για ανανέωση των προϊόντων ενόψει των Χριστουγέννων», εξήγησε η Sarah Rotman Epps, αναλύτρια της εταιρίας Forrester.
«Οι αλλαγές της Google είναι, ωστόσο, πολύ διακριτικές, καθώς οι εταιρίες λογισμικού βασίζονται στην πίστη των καταναλωτών. Οι εταιρίες λοιπόν δεν θα έκαναν ποτέ κάτι που θα τους δίχαζε».
Άλλος αναλυτής ανέφερε πως τα λιγότερα links θα παροτρύνουν τους χρήστες της Google να χρησιμοποιήσουν το Google Plus.
Προκειμένου να έχουν πρόσβαση σε άλλα προϊόντα – Google Drive storage, YouTube videos ή το Android app Play Store – οι επισκέπτες της ιστοσελίδας θα πρέπει τώρα να πατήσουν πάνω σε μια εικόνα που αποτελείται από μικρά τετράγωνα.