Γράφει ο Κασσιανός Τζέλης
Στην κοινοπραξία της γερμανικής Fraport και του Ομίλου Κοπελούζου ανατέθηκε τελικά το σύνολο των 14 Περιφερειακών Αεροδρομίων της χώρας και την πίτα των περισσοτέρων των 19 εκατομμυρίων επιβατών.
Μετά το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών από το ΤΑΙΠΕΔ η ελληνικογερμανική κοινοπραξία αναδείχθηκε ως πλειοδότρια εξασφαλίζοντας με την οικονομική της πρόταση ύψους 1,2 δισ. ευρώ και τα δυο πακέτα αεροδρομίων. Τα αεροδρόμια διεκδίκησαν ακόμη το σχήμα CASA-METKA και Vinci-Άκτωρ. Οι οικονομικές προσφορές και των δυο ήταν 900 εκ. ευρώ.
Τα αεροδρόμια που πλέον περνούν σε ιδιωτικά χέρια είναι αυτά της Θεσσαλονίκης, της Κέρκυρας, των Χανίων, της Κεφαλλονιάς, της Ζακύνθου, του Ακτίου, της Καβάλας, της Σκιάθου, της Μυκόνου, της Ρόδου, της Σαντορίνης, της Κω, της Σάμου και της Μυτιλήνης.