Η επιτυχία λένε πως έχει την πιο γλυκιά γεύση. Η ρήση αυτή επιβεβαιώθηκε χθες 30/10 στην τελετή απονομής των Social Media Awards, ενός θεσμού που κάθε χρόνο βραβεύει και επικροτεί τις βέλτιστες πρακτικές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τις καλύτερες στρατηγικές πωλήσεων και μία πληθώρα άλλων πτυχών της χρήσης των social media.
Ξεχωριστό χρώμα στην εκδήλωση έδωσε η βράβευση της Spin Communications για την στρατηγική και την social καμπάνια της για τα California Donuts. Η γνωστή εταιρεία επικοινωνίας και μέσων κοινωνικής δικτύωσης βραβεύθηκε με το χάλκινο βραβείο στην κατηγορία «Βest social media strategies for sales», για την επικοινωνιακή στρατηγική πωλήσεων που χάραξε και εφάρμοσε σε Facebook, Twitter, Pinterest και Instagram.
Τα California Donuts με αυτό τον τρόπο γεύτηκαν την «γλύκα» που σερβίρουν εδώ και 1 χρόνο στο Αθηναϊκό κοινό. Και από ότι μαθαίνουμε, θα τα απολαμβάνουν ακόμα περισσότεροι …προσεχώς!