Η Renault που έμεινε το 2009 καθώς ο ισχυρός άντρας της F1, Μπέρνι Έκλεστον της πρόσφερε μια προνομιακή συμφωνία μετά το 2011 δεν έχει δική της ομάδα και συμμετέχει στο πρωτάθλημα μόνο ως κατασκευαστής κινητήρα. Από το 2010 έως και το 2013 πήρε τέσσερα συνεχόμενα πρωταθλήματα σε συνεργασία με τη Red Bull αλλά η νέα υβριδική εποχή της F1, τη βρήκε απροετοίμαστη. Η μονάδα ισχύος της υστερεί αισθητά έναντι του ανταγωνισμού είναι χαρακτηριστικό πως στην προσπάθεια για μεγαλύτερη ισχύ στην Αυστραλία επέλεξαν χαρτογραφήσεις που επηρέασαν αρνητικά την οδηγησιμότητα της RB10.
Μιλώντας στη χθεσινή συνέντευξη Τύπου ο Γάλλος μηχανικός που το προηγούμενο χρονικό διάστημα αρνούνταν να συζητήσει για ενδεχόμενο αποχώρησης από τη F1 είπε εμφανώς προβληματισμένος: «Είμαι σε θέση να επιβεβαιώσω ότι η εταιρεία εξετάζει αρκετές επιλογές συμπεριλαμβανομένης της αποχώρησης από τη F1. Ειλικρινά αν η F1 κάνει κακό στη φήμη της Renault αν συνεχίσουμε να έχουμε προβλήματα με τη σημερινή μορφή, εφόσον η F1 δεν ανταποδίδει το κόστος επένδυσης της Renault τότε δεν έχει νόημα. Προτεραιότητά μας είναι να φτιάξουμε τη μονάδα ισχύος όπως πρέπει. Δεν έχουμε φέτος το ξεκίνημα που περιμέναμε. Πρέπει να ελέγξουμε την εξέλιξη. Το marketing εξετάζει αν έχει νόημα ν’ αυξήσουμε ή να μειώσουμε την εμπλοκή μας στη F1».
Φωτογραφία από τις χθεσινές ελεύθερες δοκιμές στην πίστα της Σεπάνγκ με το Ντάνιελ Ρικιάρντο να οδηγεί το μονοθέσιο της Red Bull/Renault. Οι Ταύροι ζήτησαν από τους Γάλλους μηχανικούς της Renault να επιστρέψουν στις αξιολογημένες χαρτογραφήσεις των δοκιμών εξέλιξης, θυσιάζοντας τη δύναμη για πιο ομαλή λειτουργία της μονάδας ισχύος.
Ακούστηκε το προηγούμενο χρονικό διάστημα πως η Renault εξετάζει το ενδεχόμενο ν’ αγοράσει την Toro Rosso και να αποκτήσει ξανά εργοστασιακή ομάδα και παρουσία ως κατασκευαστής σασί στη F1.
Από την πλευρά του ο αγωνιστικός διευθυντής της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ αποσαφήνισε: «Αν η Renault φύγει και εμείς μείνουμε χωρίς προμηθευτή κινητήρα, η Mercedes δε θα μας δώσει και είναι δύσκολο να δεχτούμε μονάδα ισχύος Ferrari. Οπότε θα υποχρεωθούμε να φύγουμε. Όπως κάθε εταιρεία έτσι και εμείς αξιολογούμε τι μας αποφέρει η επένδυσή μας στη F1. Υπάρχουν ανησυχητικά σημάδια όταν έχουμε αγώνες όπως η πρεμιέρα στη Μελβούρνη. Ελπίζω ότι αυτό θα είναι μόνο ένα άσχημο κεφάλαιο σε μια μεγάλη ιστορία. Η Red Bull θέλει να αγωνιστεί στη F1».