Τα H&M, στο πλαίσιο της συνεργασίας τoyς με έναν οίκο μόδας ετησίως, ενώνουν τις δυνάμεις τους με τους καλλιτεχνικούς διευθυντές του οίκου σουηδικού Kenzo, Carol Lim και Humberto Leon.
Οι σχεδιαστές έχουν δημιουργήσει μία ready-to-wear ανδρική και γυναικεία συλλογή, η οποία κυκλοφόρησε σε 250 καταστήματα παγκοσμίως και φυσικά online.
Όπως όλες οι συνεργασίες των H&M έτσι και η συνεργασία με την σουηδική εταιρία γίγας προκάλεσε την μανία των καταναλωτών. Πρόσωπο της καμπάνιας το Σούπερ Μόντελ Ιμάν.
Οι ζήτηση των προϊόντων ήταν τόσο μεγάλη που το σάιτ των Η&Μ “κράσαρε” μέσα σε λίγες ώρες από το λανσάρισμά τους.
Πολλοί καταναλωτές βέβαια -της παλιάς σχολής- στήθηκαν έξω από τα μαγαζιά από το προηγούμενο βράδυ για να προλάβουν τα νέα trends. Με σκοπό να αποφευχθεί η υστερία, Η ΚΕΝΖΟ και τα H&M, αποφάσισαν να εκδώσουν ροζ βραχιολάκια σε όσες και όσους περίμεναν στις ουρές που θα τους επέτρεπαν να επιστρέψουν σε κάποια καθορισμένη ώρα.