Ο πρώτος κανόνας που πρέπει να τηρείς αν εμπλέκεσαι σε μια ταινία Christopher Nolan είναι να μην μιλάς για την ταινία Christopher Nolan. Αυτό ισχύει για τους πρωταγωνιστές της, για τους συνεργάτες που παρείχαν μουσική για την ταινία αλλά και για τον διευθύνων σύμβουλο της Hamilton, Vivian Stauffer, ο οποίος δεσμεύτηκε να μην πει τίποτα πουθενά, όταν πριν από 18 μήνες ξεκίνησε να κατασκευάζει το ρολόι για την τελευταία ταινία του Nolan.
Αυτή είναι η τρίτη ταινία του Nolan που η Hamilton “δίνει” ρολόγια -η πρώτη φορά ήταν για το φινάλε της τριλογίας του Batman “The Dark Knight Rises” το 2012 και η δεύτερη για το interstellar. Ίσως κανένας σκηνοθέτης δεν είναι πιο εμμονικός με τον χρόνο από τον Nolan, που σημαίνει ότι τα ρολόγια δεν παίζουν ρόλο απλά στο στιλ. Στο Interstellar πχ, ο McConaughey χρησιμοποιεί το Hamilton που έδωσε στην κόρη του για να επικοινωνήσει μαζί της μέσω κώδικα morse. Στο Tenet, το ρολόι παίζει εξίσου σοβαρό, αν όχι σοβαρότερο ρόλο, καθώς χρησιμοποιείται για την πρόληψη μιας παγκόσμια καταστροφής. (Δεν μπορούμε να πούμε περισσότερα).
O σημαντικός ρόλος του ρολογιού στην ταινία ωστόσο, ήταν “ευχή και κατάρα”. Περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο κομμάτι που έδωσε η Hamilton για τον Nolan, αυτό ήταν μακράν το πιο περίπλοκο να δημιουργηθεί. O Nolan χρειαζόταν ένα αναλογικό ρολόι που να έχει επίσης μια πολύ φωτεινή ψηφιακή οθόνη. Η Hamilton δεν είχε ρολόι στον κατάλογό της που να πληροί αυτά τα κριτήρια. Έτσι η εταιρία πήρε το ρολόι στρατιωτικού στυλ, το Khaki Navy UnderZero, και βρήκε έναν τρόπο να του ενσωματώσει μια ψηφιακή οθόνη στο καντράν. Μετά από πολύ δουλειά η εταιρία κατάφερε να στείλει 25 με 30 ρολόγια στον Nolan, όλα αρκετά διαφορετικά για να εξυπηρετήσουν διάφορους σκοπούς στην ταινία. Μερικά δείχνουν διαφορετικά χρώματα στις κλήσεις, ενώ κάποια άλλα έχουν διαφορετικούς δείκτες.
Πάντως το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό και σίγουρα φινετσάτο. Τυπική Hamilton δηλαδή!
Πηγή: playboy.gr