Η ιστορία είναι αληθινή. Έλληνας μπίζνεσμαν έκλεισε συμφωνία για την εξαγωγή ελληνικού βιολογικού ελαιόλαδου στην Ελβετία. Στο παρά ένα της υπογραφής της συμφωνίας, ο Ελβετός συνεταίρος, του σκάει το παραμύθι…. «Κοίτα, η φίρμα, η συσκευασία και η εταιρεία πρέπει να είναι ελβετική!». Όταν ο Έλληνας έκπληκτος τον ρώτησε γιατί, ο Ελβετός του εξήγησε πως «το Greek product είναι καμένο». Οτιδήποτε Greek είναι αναξιόπιστο, ύποπτο, επίφοβο.
Με δυο λόγια, πρέπει να το εγκαταλείψουμε και να πάμε αλλού. Ευτυχώς, λύση έχουμε και μάλιστα πολύ καλή: το Hellenic. Η όποια προσπάθεια αποκατάστασης της ελληνικής αξιοπιστίας θα είναι μάταιη. Δεν πρέπει να σπαταληθούν δυνάμεις και κονδύλια στο Greek. Πρέπει να χτίσουμε τη νέα μπράντα της Ελλάδας, το Hellenic, που είναι και το αυθεντικά ελληνικό, ενώ το Greek που εμπεριέχει και μια δόση μομφής είναι δυτικό και ιστορικά φορτισμένο.
Ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς πρέπει να εγκαινιάσει συμβολικά την καμπάνια για τη νέα Ελλάδα, με μια επιστολή προς τους ομολόγους του, αλλά και στην ιεραρχία της Κομισιόν, ζητώντας την αντικατάσταση σε όλα τα κοινοτικά έγγραφα και σε όλες τις κοινοτικές λειτουργίες με το Hellas και Hellenic, βάζοντας μάλιστα όριο τριών μηνών, μετά την πάροδο των οποίων το ελληνικό κράτος θα επιστρέφει όλα τα έγγραφα που δεν θα είναι εναρμονισμένα με τη νέα εθνική…μπράντα.