Η ηλεκτροκίνηση θεωρείται σημαντικός μοχλός ανάπτυξης και κινητοποίησης επιχειρήσεων και επενδυτικών κεφαλαίων. Η ΔΕΗ έχοντας λάβει τα μηνύματα των εξελίξεων στην Ευρώπη, έχει ξεκινήσει ένα πιλοτικό πρόγραμμα για την ηλεκτροκίνηση δημιουργώντας 15 σταθμούς φόρτισης αυτοκινήτων (8 στην Κοζάνη και 7 στην Αθήνα) και έχει προμηθευτεί 15 ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Μαζί με 42 ακόμα επιχειρήσεις και οργανισμούς στην Ευρώπη, μεταξύ των οποίων η γερμανική RWE, η ιταλική Enel, η ΒΜW, η Daimler και η Renault συμμετέχει στο πανευρωπαϊκό πρόγραμμα Green e-motion για την ηλεκτροκίνηση. Μάλιστα το πιλοτικό αυτό έργο ηλεκτροκίνησης που εφαρμόζεται στην Ελλάδα είναι το ένα από τα δύο που υλοποιούνται στην Ευρώπη. Το δεύτερο πραγματοποιείται στη Βουδαπέστη.
Οι πρωτοβουλίες αυτές παρουσιάστηκαν σε διεθνές συνέδριο για την ηλεκτροκίνηση που διοργάνωσε η ΔΕΗ στην Αθήνα και στο οποίο ο υπουργός Ενέργειας Γιάννης Μανιάτης, χαρακτήρισε την ηλεκτροκίνηση ως αναδυόμενο τομέα, που σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή μπορεί να δημιουργήσει 700.000 νέες θέσεις εργασίας στην ΕΕ την επόμενη δεκαετία, εκ των οποίων οι 7.000 θέσεις εργασίας στην Ελλάδα.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ Αρθούρος Ζερβός είπε ότι η ΔΕΗ μέσω της συμμετοχής της στο Green e-motion μπορεί να δημιουργήσει και να εγκαταστήσει ένα πρόγραμμα ευρωπαϊκής ηλεκτροκίνησης, που επιτρέπει την ελεύθερη κίνηση των ηλεκτρικών οχημάτων σε άλλα συστήματα ηλεκτροκίνησης με ένα μοναδικό συμβόλαιο, τύπου «roaming». Επίσης τόνισε τις συνέργειες ανάμεσα στην ηλεκτροκίνηση και τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και ανακοίνωσε ότι η ΔΕΗ έχει αναλάβει, στο πλαίσιο του προγράμματος, Green e-motion να εφαρμόσει έξυπνη φόρτιση συνδεδεμένη με την παραγωγή ηλεκτρισμού από φωτοβολταϊκά.
Σήμερα στην Αθήνα κυκλοφορούν μόνο 47 ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αν σκεφθεί κανείς όμως ότι η κατανάλωση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου μπορεί να είναι και 1 ευρώ για 100 χλμ και ο χρόνος φόρτισης μπορεί να είναι από 10 ώρες για φόρτιση στο σπίτι, έως μισή ώρα με τους ειδικούς φορτιστές που χρησιμοποιούνται στους εξειδικευμένους σταθμούς σαν κι αυτούς που φτιάχνει η ΔΕΗ, τότε δεν είναι τυχαίο ότι οι μεγάλες ευρωπαϊκές εταιρίες ηλεκτρισμού βλέπουν στην ηλεκτροκίνηση ως λαμπρό πεδίο δράσης για το μέλλον.