Με φόντο τους ισχυρισμούς για την εμπλοκή της Ρωσίας στις αμερικανικές εκλογές και την αυξανόμενη ανησυχία για τα ποσά, που δαπανούνται στην ψηφιακή διαφήμιση, οι Αμερικανοί νομοθέτες επιθυμούν πιο αυστηρούς κανονισμούς.
Τόσο το 2018, όσο και στις εκλογές του 2020, τα ποσά αυτά αναμένεται να εκτοξευθούν, καθώς η σημαντικότητα της πολιτικής διαφήμισης υπολογίζεται πως θα έχει αυξηθεί. Ενώ στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο και τον έντυπο τύπο, όλα είναι καταγεγραμμένα, στο διαδίκτυο, δεν ισχύει το ίδιο. Την προηγούμενη εβδομάδα, αποκαλύφθηκε πως ρωσική εταιρεία δαπάνησε 100.000 δολλάριο στο Φέισμπουκ κατά τη διάρκεια των Αμερικανικών εκλογών του 2016.
Οι εταιρείες Γκουγκλ και Φέισμπουκ, κατέχουν το 70-75% των πολιτικών διαφημίσεων- ένα ποσοστό, που καταδεικνύει το πόσο σημαντική είναι η διάφανεια στα ψηφιακά μέσα.